Pension Nostalgie

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag28°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Nostalgie voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Nostalgie in het Nederlands

2008

Degelijk pension.

Paul Verplancke
2-12-2008

Wij logeren bijna ieder jaar in dit pension voor enkele dagen. Zeer geschikt om Praag en het Cesky Kras te bezoeken. Uitgestippelde wandel en fietsroutes in het gebied. Afrit snelweg exit 18.Pension aangeduid door bordjes. 5x dubbelkamers beschikbaar met douche en toilet.Het ontbijt is zeer verzorgd.Gezamelijke frigo aanwezig indien je nog een aangekocht wijntje wilt proeven.Zeer netjes.Vriendelijke ontvangst in duitse en engelse taal. Parking auto in tuin afgesloten door hek. Op 10min wandelafstand van het centrum en 20min van het treinstation.(37min met de trein tot het hoofdstation in Praag.) Zeer rustige ligging.

Gereisd Met vrienden in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Nostalgie in Beroun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Nostalgie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.