Reviews over Benešov u Prahy

Afgelopen zomer 2 wkn op deze camping mogen verblijven in

Jeroen van der Putten,
    23-10-2007

Afgelopen zomer 2 wkn op deze camping mogen verblijven in een tent van touroperator Fijne, rustige en niet al te grote camping. Goede uitvalsbasis om veel van het land te bekijken. Op de camping is een zeer goede eetgelegenheid maaar ook in het bijgelegen dorp(loopafstand) kun je goed eten. Ik, mijn vrouw en de 2 kinderen(5 en 3 jr) hebben erg genoten van het verblijf en zullen zeker terug komen.

echt een leuke camping zeker als het om de prijs was goed

rob en wilma,
    23-9-2007

echt een leuke camping zeker als het om de prijs gaat

sanitair was goed

wij stonden er via een reisoperator

die had er kant en klare blauwe tenten staan

als je een rustige vacantie wil hebben is dit echt een aanrader mooie natuur en de mensen zijn erg vriendelijk en de euro is daar nog een gulden

wat onze vacantie echt leuk gemaakt heeft dat was wel onze jo hij was de gangmaker van onze vacantie jo verzorgde echt alles voor ons.

dus jo volgend jaar naar kroatie he

Hele leuke vakantie gehad

van Schie,
    11-9-2007

Hele leuke vakantie gehad.Mooie tent gehuurd van een touroperator met alles erop en aan, campingbeheerder Jo in één woord geweldig!!! Hij heeft ons Praag laten zien, lekker eten voor ons gemaakt. Waar maak je dat nog, mee echt fantatisch. De camping ligt erg mooi de plaatsen van de tent waren ruim,het sanitair is oud maar wel schoon. Is dat niet belangerijker dan nieuw sanitair? Helaas laten sommigen het niet schoon achter! Echt een aanrader. Mooi centraal gelegen. Zelfs natuurliefhebbers komen aan hun trekken. Aleen minder geschikt als je wat oudere kinderen hebt. Geen animatie, disco e.d. Wij komen zeker nog een keer terug op deze camping, mits Jo er is.

We zijn afgelopen vakantie '07,2 weken naar Konopiste en 4

N.Stathi,
    5-9-2007

We zijn afgelopen vakantie '07,2 weken naar Konopiste geweest en verbleven in een tent van Vacansoleil met 4 kinderen(5,6,7,9)en 2 volwassenen. Het was in het donker wel even zoeken naar de camping,eenmaal aangekomen vergeet je dat snel.De camping ziet er schoon uit,wordt het sanitair een paar x p.d schoongemaakt,zijn er voldoende wastafels(met stopcontact!)en douches.We hebben nooit hoeven wachten om te douchen!Tja, het toilet,je hebt er altijd vieze mensen tussenzitten en weet je dat je op een camping staat.Neem gewoon wat reinigingsdoekjes mee of leg wcpapier op de bril en je hebt nergens last van!Verder prachtige omgeving,leuk zwembad,speeltuintje.De tent was helemaal TOP!Gasstel,kasten,echte bedden,genoeg stoelen en tafels, bestek,pannen..Wat wil je nog meer?Kinderen hebben zich goed kunnen vermaken.Tjechie is zeker aan te raden voor gezinnen met een klein budget!

net terug van deze camping

Jacqueline,
    28-8-2007

net terug van deze camping. We hebben er een heerlijke week gehad. Het is een goede plek om veel van de omgeving met name Praag te zien. We hadden een heerlijke ruime plek een fijne tent van een touroperator. Het sanitair is oud maar voldeed prima er werd regelmatig schoongemaakt. Ik kan een ieder die gaat om overdag op pad te gaan en van deze camping gebruik te maken om te koken slapen en wassen van harte aan bevelen. Zoek je camping met veel luxe kinderanimatie etc. is dit niet de geschikte plek. Tuurlijk is e.e.a. toe aan een opknapbeurt , maar is dat heel Tsjechie niet?

Ik heb het heerlijk gehad en voor het eerst in mijn leven in een tent te hebben geslapen en geleefd is het mij prima bevallen. Een fijne camping in een mooie natuur.

Benešov u Prahy scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews