Pension Praha

geweldig

elly
13-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

bedden prima gezellige mensen doen alles voor je prima gehad

Genieten met een grote "G"

Ron en Chantal
15-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Inmiddels 1x in de zomer en 3 x in de winter geweest en het is iedere keer weer heerlijk.

De kamers zijn goed en de bedden liggen heerlijk.

Laatste keer moest ons zoontje ter controle naar het ziekenhuis en Nol bood meteen aan mee te gaan ter ondersteuning.

Iedere avond eten we heerlijk en gaan onze borden schoon leeg. De kinderen voelen zich heerlijk vertrouwd en geliefd. We kijken er het hele jaar naar uit!

Heerlijke vakantie plek

Anje
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Praha is een fantastisch pension!! Nol en Bea doen hun uiterste best om je het naar de zin te maken, heerlijk ontbijt met dagelijks verse broodjes etc.

Goede bedden, prima douches en vooral schoon.

Voor de 4e keer vakantie gevierd en het gaat zeker nog vaker gebeuren!

Erg gastvrij

Robbigjudo
  • Ligging t.o.v. pistes10

We komen hier al jaren met ons gezin. Kinders zijn nu 17, 15 en 13 en gaan hier nog altijd met plezier naar toe. Zowel in de winter en zomer hier geweest. Geweldige gastvrije mensen hier. Zeker een aanrader !!

Thuiskomen

Petra van der Ham
  • Ligging t.o.v. pistes9

Sinds 2008 komen wij zowel in de winter als in de zomer bij Nol en Bea in hotel Praha. Ik kan niet anders zeggen dan dat het voor ons voelt als thuiskomen. Het is een pension waar je komt omdat je houdt van gezelligheid en "kneuterigheid". De kamers zijn top en allemaal voorzien van uitstekende bedden. En dat is best uniek in Tsjechie al zeg ik het zelf. In overleg is er veel mogelijk om zo de perfecte vakantie te creëren die je verdient! Een echte aanrader!

De ligging is zeer centraal voor zowel de winter als de zomer. Na al die jaren verveelt het ons nog geen seconde en we ontdekken altijd weer iets nieuws!

Genoten van ons verblijf

Everdina
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Praha is een gezellig pension in Vitkovice en het ligt bij de piste. Je kunt zo de deur uit op je ski's naar de piste, en wil je eens een dagje ergens anders gaan skien, geen probleem de bus stopt voor de deur. De eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken, weten veel over de omgeving en geven je graag tips. Heerlijk eten en 's avonds een spelletje of met z'n allen heerlijk bij de kachel in de gezellige zitkamer.

Wij willen hier zeker nog eens terugkomen. Zijn ook nieuwsgierig hoe het er in de zomer is dus wie weet.....

Nol en Bea bedankt voor jullie gastvrijheid.

1 keer maar nooit meer

Evelien
21-5-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het pension ziet er van buiten zeer slecht uit. Toen wij op onze kamers kwamen, en voelde hoe koud het was, was de stemming snel gezet. De eigenaren proberen te sparen op het gas dat ten kosten gaat van de service. De prijs voor de kamers en het ontbijt wat niet zo veel voorstelde vonden wij ontzettend duur. Dit was voor ons de eerste keer en gelijk ook de laatste.

2008

Alsof je thuis komt!

Meisje
18-12-2008

Misschien bevooroordeeld want ben er al vaker geweest. Dit deel van Tjechië is gewoon geweldig en het zijn zulke lieve mensen.

Prima familie "pension"

Jan en anja
7-8-2008

Een prima vakantie gehad in de zomer, eigenaren zijn lieve service gerichte mensen.

Door de ligging is het een prima uitgangspunt om lange wandelingen te maken ook zijn er verschillende uitstapjes in de buurt.

2006

Gezellig pension met eenvoudige kamers

ingrid
29-11-2006

Gezellig pension met eenvoudige kamers. Je kun in de gezamelijke woonkamer lekker bij de warme kachel zitten als het koud is.Een boek lezen, spelletje doen en wat drinken. In omgeving kun je lekker eten. Het is een mooie omgeving je kuner heerlijk wandelen en in de winter skieen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Praha in Vítkovice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Praha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.