• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Turnov

Reviews over Turnov

• 8Marja14-08-2016

Buitenzwembad

Wat een mooi buitenzwembad dat in juli 2016 geopend is. Glijbanen waar je u tegen zegt. Voor groot en klein verschillende glijbanen waarvan er 1 is met tijdmeting, erg leuk. Voor de 10 plus ook een onwijs stijle. wel even van te voren op de website de openingstijden kijken, want met slecht weer gaat het niet open. Wij waren tussen 9:30 en 10:30 de enige, daarna kwamen er iets meer mensen.

• 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

augustus 2016

• 8Anne13-09-2013

Mooie plaats

In 2007 zijn we op vakantie geweest in Tsjechië, hebben daarbij ook Turnov bezocht. Turnov heeft een gezellig centrum met leuke winkeltjes. In de omgeving ijn prachtige monumenten en kastelen te zien. Ook hebben we de Gotische kerk St. Nikolaus (uit de 14de eeuw) bezocht. Prachtig en alles is goed betaalbaar..!

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 8Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 8Vojta12320-08-2012

Turnov a Český ráj

Český Ráj je krásný a krásný.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Omgeving
    • 6Sfeer in stad

augustus 2012

• 8V.Filip03-09-2011

Goed Meegenomen als je in de buurt bent.

Goed Meegenomen als je in de buurt bent.Stadje met enkele mooie bezienswaardigheden en typisch Tsjechisch marktplein.(plein met galerieën rondom).

• 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

juli 1999

• 9Ria25-11-2009

Veel te zien op kleine oppervlakte!

Het Boheems Paradijs, gelegen tussen Turnov, Jicin en Michnovo Hdraste biedt je een verscheidenheid aan bezienswaardigheden o.a; burchten en kastelen, volksarchitectuur en verschillende skaly's waarvan Prachovské skaly de grootste is. Wil je dit allemaal uitgebreid verkennen, dan mag je toch op enkele weken rekenen, zonder dat je je over grote afstanden moet verplaatsen. Ideaal voor de actieve toerist.. In Turnov in het museum kan je een reuzegroot prachtig schilderij bekijken van Mikolas Ales (8,5x10m), en in de shop van het museum zijn prachtige juweeltjes te koop vervaardigd met edelstenen van de berg Kozakov.

• 9Cultuur
    • 10Omgeving