Vakantiehuis Hugo

fantastisch

nicola Hoefnagel
8-7-2018

Hugo was perfect!

Aan alles is gedacht qua inrichting ontbreekt het je aan niks, het is schoon, handdoeken, bedlinnen en dergelijke , aan alles is gedacht.

Van oven tot wasmachine en droger en zelfs van een sauna en zwembad kan je gebruik maken. Maar bovenal de mooie omgeving waar je te voet of met de auto van alles kan bezichtigen is super. Fijne gastheer en vrouw die voor je klaar staan indien nodig en je voorzien van de nodige informatie.

Voor ons in een woord een super week vakantie die we dankzij Hugo hebben mogen beleven.

Wij waren hier in februari met onze 4 kinderen variërend in leeftijd van 6 tot en met 14 jaar. Ontzettend genoten van de omgeving en voor de eerste keer een ski vakantie meegemaakt. De omgeving biedt allerlei faciliteiten op oa ski gebied en heeft verschillende heerlijke restaurants in de buurt. Verder is de omgeving en natuur prachtig voor heerlijke wandelingen.

Het huis Hugo moet je een keer meegemaakt hebben. Ontzettend praktisch en warm ingericht, met gevoel en oog voor details, waarbij originele elementen nog goed zichtbaar zijn. Compleet voorzien van een heerlijke houtkachel, geweldige bedstee, alsmede een wasmachine en droger. Verder voorzien van een heerlijk douche.

De eigenaren stellen alles in werking om voor hun gasten er een geslaagd verblijf van te maken en staan je met raad en advies bij om de omgeving te verkennen. Ontzettend van het verblijf genoten, dit is zeker een aanrader.

Gezellig, van alle gemakken voorzien huis.

Annemieke
21-5-2017

Hugo ligt in een heel mooi gebied.je kunt er vanuit het huisje prachtige wandelingen maken.

Maar ook niet te ver met de auto is er vanalles te zien, mooie natuur maar ook gezellige stadjes.

Overal kun je lekker eten en drinken voor weinig geld.

Prima

Ben Roosendaal
10-1-2017

prima woning met een mooi uitzicht over het dal, bos,bergen en dorp op loopafstand, meer dan genoeg ruimte om je heen,

bij aankomst zag het er schoon en fris uit, vernuftig met de beschikbare ruimte omgegeaan,

beddegoed, keuken linnen, allemaal prima voor elkaar, lekkere douche met flinke straal warm water,

Wel denk ik dat voor zes volwassenen de beneden ruimte wat aan de krappe kant zou zijn, ( we waren met 4)

handige entree voor jassen, schoenen etc, eigenaren zijn bijzonder hulpvaardig, (auto uit de sneeuw graven)

genoeg info aanwezig over de regio mbt uitstapjes, lekker eten,

Al met al een geslaagde vakantie, zeker de moeite waard 👍🏻

Knus vakantie huis

Karen Gerritsen
1-1-2017

In vakantiehuis Hugo voelde ik me vanaf het eerste moment thuis omdat het zo knus en sfeervol ingericht is. Er is duidelijk aandacht besteed aan de inrichting en comfort (vloerverwarming, fijne douche) van het huis. Ook in de keuken ontbrak het ons aan niks. De bedstee sliep heerlijk en de houtkachel bracht extra gezelligheid. Het huisje heeft een vrije ligging met prachtig uitzicht. We hebben mooie wandelingen gemaakt en gesnowboard op 20 min rijden van het huisje. Kortom een vakantie week zoals een vakantieweek hoort te zijn!

Prachtig sfeervol en groot huis, verdeeld in 3 apart te gebruiken of te koppelen appartementen. Vrijstaand en super uitgerust. Geen TV, wel WiFi. Mooie plek om uit te rusten of de prachtige natuur te ontdekken. Wandelend, fietsend, met auto of OV.

Fijn huis, van alle gemakken voorzien, sfeervol, veel ruimte in en om het huis. Rand van een dorp met vele voorzieningen. Volop wandelroutes en skimogelijkheden. Absolute aanrader.

Kan eigenlijk niets bedenken wat niet goed is.

Gezellig huis op een leuke plek.

Carla
28-10-2016

Vanuit Hugo ben je snel bij mooie wandelgebieden. Om wat uitgebreider te wandelen heb je een auto nodig.

Fantastisch huis!

Miek Doomernik
28-10-2016

Hugo is een prachtige gerenoveerde woonboerderij bestaande uit 3 volledig ingerichte appartementen die te koppelen zijn. Het huis is van alle gemakken voorzien. Mooi gelegen op de berghelling met uitzicht op het dal (Tanvald ). Buiten veel ruimte met mooie terrassen en een boomgaard. Enthousiaste en behulpzame verhuurders en een schitteren de omgeving. Aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hugo in Tanvald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hugo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.