Hotel Bezdez

Met vrienden

Nooit meer dit hotel

Henri Boelens
2-9-2018

Hotel ligt mooi in een geweldig bosrijke omgeving. Ver van Praag maar dit was bekend. Bediening bij receptie erg onvriendelijk. Bediening aan tafel ging wel. Avondeten was erg minnetjes en vrij weinig en niet vers. Ontbijt ging wel, keuze uit broodjes of boterham, kamer (2 persoons) niet echt zuiver. Bed keihard en lagen balken onder het matras. Als je in bed lag helde je over naar 1 kant. Slapen was er dus niet echt bij. Handdoeken worden niet gwisseld maar gewoon opgehangen. In de omgeving is niet veel te doen maar wel geweldig mooie natuur. We gaan nog een keer naar Praag maar nooit meer naar dit hotel.

Voor herhaling vatbaar.

anna
24-8-2018

Kijk ,het is geen resort in zandvoort. Maar bed was goed, en schoon. Goede bediening,ontbijt ook goed,en diner ook goed.

Als je je al van tevoren insteld ,dat je daar zo,n 40 jaar terug in de tijd gaat. Zit je er prima.

Koud koud koud

Ellen
11-3-2018

Het hotel is in het winterseizoen geen aanrader. Het zwembad is dicht, de sauna is dicht, de massagesalon is dicht. De bar is alleen in de avond open. En in het dorpje is er niets te beleven in de winter. (Begin maart was het daar nog winter).

En het allerergste: het was er koud. De verwarming werd centraal geregeld en stond vaak uit. 👎

Keurig hotel en het personeel vriendelijk

Van hoevelaken
        10-1-2018

Keurig hotel, schone kamers lekker ruim en zeer vriendelijk personeel,eten was prima,,Het ligt aan een mooi meer,alles met lift bereikbaar,behalve de bar.

kerstreis, we hebben het heel goed gehad

alfons
        28-12-2017

kamer was ruim en bed was heel goed. het ontbijt was ruim voldoende en voor het

diner hadden we de keuze uit 5 menu's. de drank in de bar was goedkoop en het

personeel vriendelijk.

De WIFI werkte niet of slecht.

De keus bij het ontbijt was goed

Bennie
        30-9-2017

Het avond eten is goed en heb keus zat kan iets meer zijn de WiFi in de bar is slecht de prijzen van de zijn laag

Goed hotel. Ruime kamers, groot balkon.

Wim van 't Veen
        11-7-2017

Gezellige bar. Drinken goedkoop. Ben geen zwemmer, maar het hotel heeft een zwembad en bij het meer een aquapark, daar kan, begreep ik van medereizigers, prima gezwommen worden. Het eten was voldoende, elke dag keus uit 5 menu's voor diner en goed ontbijt (buffet)

Ouderwets qua interieur

John Paulis
        8-6-2017

Mooie omgeving, vriendelijk personeel, erg ruime kamer met balkon, fijne douche.

Alleen Tsjechische en Duitse TV op een ouderwets tv-tje. Geen wekker / klokje op de kamer, Geen waterkoker of koffie zet mogelijkheden, geen fohn, geen shampoo, alleen stukje zeep, erg krap toilet terwijl de kamer en het halletje groot waren.

Niet voor n tweede keer

Lyda
        21-5-2017

Het diner vind ik weinig.

redelijk

jolanda
        23-4-2017

We zijn er ook dertien jaar geleden geweest ,en in april 2017 weer. Tja ,niks veranderd dus in dertien jaar,zelfs het piep kleine oude tvtje stond nog op de kamer ,en verder wat ander personeel.Mijnheer Joop ,liep er ook nog rond zij het wat grijzer, maar ook nog steeds met zijn arrogante blik .Het ontbijt is redelijk ,het avond eten ook ,maar meer ook niet ,inderdaad kool kool en als toetje kool.Handdoeken krijg je één keer ,daarna hangen ze het gewoon weer op ,nat en al. Maar goed het is een toeristen hotel en het is te doen,meer niet.(de prijzen zijn inmiddels ook niet meer zo goedkoop ,2.40 aan euro voor een klein biertje ...tja.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bezdez in Staré Splavy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bezdez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.