Appartement Holandsko

AppartementWeer vandaag20°5°
Appartement Holandsko

28 reviews over Appartement Holandsko in het Nederlands

Leuke week, maar ook wat mindere punten

Ingrid, 6-8-2014

Met 4 personen in appartement Janine (6 persoons). Het was een net en schoon appartement. Er loopt een drukke weg langs, maar als je de ramen dicht doet hoor je hier bijna niets van. Bakker en heel veel restaurantjes op loopafstand. Stadje zelf niet bijzonder.Ze hebben veel informatie over bezienswaardigheden in de buurt. BBQ met andere gasten was erg leuk en goed verzorgd.In het bar gedeelte kunnen de kinderen spelletjes lenen of boeken en stripboeken. Verder zijn we niet in de bar geweest ivm de enorm rooklucht, die zelfs doordringt tot in het appartement. Verder is de aparte slaapruimte met tweepersoonsbed afgescheiden van de woonkamer door een gordijn. Het bed staat praktisch in het halletje. Douche/toilet komt hier ook op uit. De deur naar de douche moet strak dicht worden gehouden ivm de vieze lucht die uit de afvoer komt.

Appartement, prima prijs/ kwaliteit verhouding

ellen Jöersen-Altink, 15-6-2014

Algemene indruk van de accommodatie is prima, vriendelijke en behulpzame eigenaren. De accommodatie ligt dicht bij het centrum en diverse eetgelegenheden. Ook ligt het appartement mooi centraal om diverse uitstapjes te doen. Gert en Susanne vertellen je graag wat de mogelijkheden zijn. Ons appartement was goed onderhouden en ruim van opzet, ook was er een goede ingericht keuken. Wij hadden voor elke morgen een ontbijt geregeld bij de eigenaar. En dit was prima!

Verwachting was duidelijk te hoog

Frank, 18-3-2014

Hollandsko is op zich een mooi statig landhuis. De indeling van de appartementen prima, de inrichting een stuk minder. Goedkope deuren, meubilair duidelijk tweede hands en en hier en daar wat onderhoud nodig.

Alles wel keurig schoon en over het algemeen voldoende.

Elk voordeel heeft zijn nadeel: in de supergezellige bar werd enorm gerookt. Zelf als roker vond ik dit niet kunnen. De stank hing helaas door het hele huis.

De ligging van het landhuis viel tegen. Langs een drukke doorgaande weg zonder uitzicht. Dorp zelf was duidelijk in opbouw. Over een paar jaar zal het vast beter zijn. Restaurantjes genoeg en heel goed voor de rest niets te doen in het dorp.

Een aanrader

Wim, 3-9-2013

Appartement Holandsko is een uitstekende uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten en dagtrips naar bezienswaardigheden in het Boheems Paradijs.

Desgewenst neemt eigenaar Gert je mee voor dagtrip naar Praag.

Na terugkomst is het goed toeven in de achter het appartement gelegen grote tuin.

’s Avonds gezellig ontspannen in de kelderbar, met o.a. een dartbord, biljarttafel, tafeltennistafel, goedgevulde boekenkast etc.

Het appartement ademt rust, ontspanning en gezelligheid uit.

Ondanks de aanwezigheid van meerdere appartementen in het grote herenhuis heb je geen hinder van andere gasten, je komt elkaar alleen tegen op de gang, in de tuin of in de bar.

Een aanrader!

Heerlijke vakantie gehad.

Adrie Leemans, 29-8-2013

We hebben een heerlijke vakantie gehad in appartement Holandsko.

Het appartement was keuring schoon, ruim en alles was aanwezig. Ruime badkamer met prima douche! Gezellige tuin en terras aan kabbelend beekje. We hebben er 14 dagen doorgebracht, goed kunnen wandelen en veel gezien van de omgeving. Geen moment verveeld!

Complimenten aan Gert en Susan. Vriendelijk ontvangen en gezellige avonden in de bar gehad. Er is allerlei informatie aanwezig, maar Gert of Susan gaven ons ook persoonlijk tips voor leuke uitstapjes.

Zeker de moeite waard om nog een keer terug te komen!

Adrie en Saskia

Top week

ton, 18-8-2013

Wederom een hele leuk week gehad, net als verleden jaar ons prima vermaakt. Het biljart, tafeltennistafel,bbq en de gezellige avonden in de bar brachten daar zeker een bijdrage in mee. Veel lof over dit appartement. Zijn er ook aanmerkingen?.....Ja.... Gert zet regelmatig rot ballen weg met biljarten....

Gert en Suzan bedankt voor alles.

Jullie appartement is zeker een aanrader.

Opnieuw een onvergetelijke vakantie

Anja, 14-8-2013

Voor het tweede jaar op rij zijn wij in dit fantastische appartement geweest. Wij gaan al heel veel jaar op vakantie met ons gezin (en hiermee dus best veel ervaring wat appartementen betreft), maar nog nooit naar het zelfde adres terug geweest. Dit jaar dus wel! We hebben er geen seconde spijt van gehad. Opnieuw was het geweldig genieten van de gastvrijheid van Gert en Susanne. Van hun heerlijke tuin, van hun prachtig en zeer schoon huis, de overheerlijke en enorm gezellige bbq-avonden en van de geweldige omgeving. Samen met de andere gasten hebben we heel wat gezellige uurtjes doorgebracht in de bar van Gert. Tweemaal hebben wij gebruikt gemaakt van het heerlijke ontbijtbuffet. Tegen een kleine vergoeding verzorgen Gert en Susanne dit zeer uitgebreide ontbijt. De warme bakker en een klein 'supermarktje' zit een paar minuten lopen van het appartement. Beide zijn zeven dagen in de week geopend (van 06.00 - 19,00 uur/20.00 uur). Lieve Gert en Susanne, bedankt voor alles.WIJ KOMEN TERUG!

Opnieuw, in 1 woord: FANTASTISCH!!!!!!

jannyvdbrink, 11-8-2013

Voor het 2e jaar een fantastische vakantie gehad bij Gert en Susan. Hier moet je zelf geweest zijn om te ervaren hoe geweldig het hier is. Alleen maar lof. Naast alle goede zorgen en het fijne appartement hadden wij 2 weken hele gezellige mede-gasten en prachtig weer. Wij komen terug.

Heel gezellig, vriendelijk, gastvrij appartement!

Ineke Hendriks, 31-7-2013

De appartementen van Holandsko zijn goed verzorgd, volledig, netjes en keurig onderhouden. De eigenaren zijn vriendelijk en gastvrij. Er is in en om het huis van alles te doen en er zij in de omgeving veel mogelijkheden om de dag door te brengen. De buurt is vriendelijk, goedkope, goede restaurants! 'S avonds kun je iets drinken in de bar beneden, ook kun je in de bar biljarten en dart spelen. Verder zijn er gezelschapsspelletjes aanwezig.

Een vakantie met een gouden rand!

Anja van Gemert, 21-10-2012

Wij hebben een FANTASTISCHE vakantie gehad bij Gert & Susanne. Het appartement is een fantastisch onderkomen! Alles is aanwezig! Onze kinderen hebben zich er uitstekend vermaakt. In de riante tuin werd er voetbal, volleybal en badminton gespeeld. En ook het beekje achter het huis heeft veel plezier gebracht. De vriendelijkheid en gastvrijheid van Gert & Susanne is bijzonder groot. Wát een lieve mensen zijn het. 's Avonds openden zij de bar in de kelder van hun huis. De mannen gingen biljarten en de vrouwen zaten heerlijk aan de bar te kletsen. Op deze manier had je ook een gezellig contact met de andere vakantie gasten (in ons geval allemaal Nederlanders). Er is ook enorm veel te zien en te doen in de omgeving van Smrzovka. Wij kwamen tijd tekort, want we hebben niet alles kunnen doen. Gert en Susanne staan ook altijd klaar om nuttige tips te geven wanneer je erop uittrekt. Kortom, deze vakantie was ONVERGETELIJK en Holandsko staat op onze lijst waar we graag naar terug willen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Holandsko in Smrzovka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Holandsko zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Holandsko scoort een 9.03 uit 10 op basis van 28 reviews.