Villa Tomy

Villa Tomy
4,7

Matig

3 reviews over Villa Tomy in het Nederlands

Fantastische en veelzijdig appartement!

Femke
27-7-2012

Villa Tomy bestaat uit 2 appartementen. De algemene ruimtes bestaan uit een ruimte met pool biljart en soort barretje, een sauna met douche, een ruimte met tafeltennistafel en een paar ruimtes met eenvoudige fitnessapparaten. In de grote tuin om het huis kun je prima zonnen, voetballen of zwemmen in het zwembad. In het dorp, dat op een afstand van een paar honderd meter ligt, zijn twee supermarkten, verschillende winkeltjes en restaurants. Ook kun je prima wandelen in de omgeving en hadden onze jonge kinderen het erg naar hun zin. We werden zeer hartelijk en gastvrij ontvangen door de eigenaren. Het appartement was overigens netjes en schoon. Van de bevindingen in de eerdere beoordeling hebben wij niets gemerkt. We kunnen ons ook voorstellen dat het hier 's winters goed vertoeven is. We hebben twee heerlijke weken gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Nooit meer dit huis, vocht schimmel en vies

carin maas
15-8-2011

We zijn dit jaar voor de 5de keer met 13 pers. naar tsjechië geweest en voor het eerst eerder naar huis gegaan.De ontvangst was niet wat je van tsjechen gewend bent,de eigenaren kwamen ook uit nederland. Je krijgt een vel voor je neus waar je vanalles op moet invullen en 2 vellen huisregels.De poort goed dicht doen anders loopt de hond weg,het deelsoverdekte terras wat zo mooi op de foto's staat is priveterrein als de vrouw des huizes er is,de trapopgang naar het bovenapp. hangt vol met hondenlucht,verder in het huis hangt een vochtige schimmellucht,vooral in het souterrain waar de gezamelijke ruimte is met het biljart met de kuil en het dartsbord met de schimmel en krom,de koekepannen inde keuken moet je eerst afwassen of ontschimmelen,de slaapbank beneden daar krijg je pijn van in je rug,deze zou nooit als 5de bed verhuurd mogen worden,om de bedden beneden zaten dikke spinneraggen met dode insecten,wassen €5,-p.was,sauna €5,-p.p.p.k en toen ik bij vertrek de bedden afhaalde,viesgeel.

Gereisd Met vrienden in juli 2011
2008

Erg vies

R.H. de Lang
10-8-2008

Op de site lijkt het mooi. Eigenaren waren aanwezig met twee honden, waarvan 1 gemeen. Hondenvlooien op de slaapkamer. Vieze oven, al met al niet erg schoon. Het dakterras dat erg mooi lijkt op de site, mag niet gebruikt worden. Is alleen voor de eigenaren. Benedenruimte, bar enz. is leuk voor de kinderen. We werden constant in de gaten gehouden door de mevrouw des huizes. Wel een erg groot huis en tuin. Maar niet veel privacy dus. Onze kinderen durfden niet naar buiten als de herdershond er ook was. Hij heeft een keer gehapt naar een van hen. En hij blaft ook de gehele dag. Het is dus zo: als de eigenaren er niet geweest waren hadden wij een prima vakantiehuis gehad. Koken deden we toch al niet.

Gereisd Met vrienden in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Tomy in Semily, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Tomy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.