Vakantiehuis Landleven - Mricná 112

Vakantiehuis Landleven - Mricná 112

8Fantastisch

Tsjechie, Liberec (Liberecký), Semily

Op vakantie geweest naar Landleven - Mricná 112?

8Fantastisch

• 8.3Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

4 reviews over Vakantiehuis Landleven - Mricná 112

• 9Fam. Biemolt03-08-2012

Wat een heerlijke vakantieplek !!!!!

Wat hebben we genoten van dit vakantiehuis. Na een goede nacht zonder muggen ,elke morgen ontbijten op de veranda. Overdag leuke en wisselende uitstapjes doen. Na een heerlijke douche lekker lokaal uit eten en daarna nagenieten bij je eigen openhaard. Kortom een vakantieadres om met veel plezier op terug te kijken. Twijfel niet langer en gun uzelf ook dit vakantiehuis met de vele extra's.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8GIIS14-06-2011

GEWELDIGE PLAATS.

Onze tijd in Mricna zit erop........ prima genoten van omgeving en huisje, na enkel malen letterlijk mijn hoofd gestoten te hebben aan het hertengewei als lamp, de deurstijlen, kan ik stellen dat wij ons prima hebben geamuseerd. Enkele malen gevist te hebben in de Jizera heeft ons mooie beekforel opgeleverd, een pak sneeuw in Splinderlef heeft ook een winters tintje gegeven. Samen met Jozef nog een leuke babbel vervolgens weer huiswaarts. Zeker voor herhaling vatbaar! groet

Gijs Brouns

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 8Varwijk30-05-2011

Mooi en Origineel.

Het is ook een mooi, volgens mij een echt origineel, Tsjechisch huis. Het zal vast ook wel meer dan 100 jaar oud zijn. Verder viel ons de rust op, vooral 's avonds. Je hoort dan alleen nog de vogels en de wind. 's Nachts was het echt helemaal doodstil. Dit is toch wel bijzonder, want waar is de stilte nog zo aanwezig in Nederland? Kees-Anja.

Gereisd met partner in mei 2011

• 7DEIMAN01-05-2011

WIJ HEBBEN GENOTEN.

Wim en Marian26-08-10 14:11:49 Ook wij hebben genoten van jullie huis. Fantastisch uitgeruste keuken (voor mij altijd erg belangrijk); keukenkast met levensmiddelen waar gebruik van gemaakt kan worden (en weer aanvullen natuurlijk!). Heb heerlijk geslapen onder zalige dekbedden (echte Texelse schapen, als ik me niet vergis). Fijne badkamer, ook niet onbelangrijk. Mricna: klein en erg rustig, maar voor (meer) drukte genoeg leuke steden dichtbij. Praag op 1,5 uur rijden via de snelweg. Ook de prachtige natuur van het Reuzengebergte dichtbij; prachtige autoritten!! Kortom: wij hebben genoten. Nogmaals dank!!!!

Gereisd met partner in januari 2011

Vakantiehuis Landleven - Mricná 112 info