We hebben een aantal aanbieders voor Semily voor je op een rij gezet:

Reviews over Semily

Gastvrij

Kasandra,
    4-8-2015

Wat een mooi en klein stukje Nederland in Tsjechië, waar de gastvrijheid voorop staat. Het ontbreekt je aan niks.

Ook de omgeving is prachtig en zeer de moeite waard! Er is voor een ieder wat wils. Dit is zeker een echte aanrader. We hebben met onze beide meiden en de hond Praag bezocht. Zeer de moeite waard om heen te gaan. We zijn naar de grotten van Boskov geweest en hebben geklommen in de verschillende skiegebieden. Ook de eigenaren van dit huisje hebben leuke tips. Dus voor ons was het een top week!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Wat een heerlijke vakantieplek !!!!!

Fam. Biemolt,
    3-8-2012

Wat hebben we genoten van dit vakantiehuis.

Na een goede nacht zonder muggen ,elke morgen ontbijten op de veranda.

Overdag leuke en wisselende uitstapjes doen.

Na een heerlijke douche lekker lokaal uit eten en daarna nagenieten bij je eigen openhaard.

Kortom een vakantieadres om met veel plezier op terug te kijken.

Twijfel niet langer en gun uzelf ook dit vakantiehuis met de vele extra's.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Fantastische en veelzijdig appartement!

Femke,
    27-7-2012

Villa Tomy bestaat uit 2 appartementen. De algemene ruimtes bestaan uit een ruimte met pool biljart en soort barretje, een sauna met douche, een ruimte met tafeltennistafel en een paar ruimtes met eenvoudige fitnessapparaten. In de grote tuin om het huis kun je prima zonnen, voetballen of zwemmen in het zwembad. In het dorp, dat op een afstand van een paar honderd meter ligt, zijn twee supermarkten, verschillende winkeltjes en restaurants. Ook kun je prima wandelen in de omgeving en hadden onze jonge kinderen het erg naar hun zin. We werden zeer hartelijk en gastvrij ontvangen door de eigenaren. Het appartement was overigens netjes en schoon. Van de bevindingen in de eerdere beoordeling hebben wij niets gemerkt. We kunnen ons ook voorstellen dat het hier 's winters goed vertoeven is. We hebben twee heerlijke weken gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

GEWELDIGE PLAATS.

GIIS,
    14-6-2011

Onze tijd in Mricna zit erop........

prima genoten van omgeving en huisje, na enkel malen letterlijk mijn hoofd gestoten te hebben aan het hertengewei als lamp, de deurstijlen, kan ik stellen dat wij ons prima hebben geamuseerd.

Enkele malen gevist te hebben in de Jizera heeft ons mooie beekforel opgeleverd, een pak sneeuw in Splinderlef heeft ook een winters tintje gegeven.

Samen met Jozef nog een leuke babbel vervolgens weer huiswaarts. Zeker voor herhaling vatbaar!

groet

Gijs Brouns

Gereisd met vrienden in mei 2011

Mooi en Origineel.

Varwijk,
    30-5-2011

Het is ook een mooi, volgens mij een echt origineel, Tsjechisch huis. Het

zal vast ook wel meer dan 100 jaar oud zijn.

Verder viel ons de rust op, vooral 's avonds. Je hoort dan alleen nog de

vogels en de wind. 's Nachts was het echt helemaal doodstil. Dit is toch wel

bijzonder, want waar is de stilte nog zo aanwezig in Nederland?

Kees-Anja.

Gereisd met partner in mei 2011