Pension Tereza

Leuk, gezellig pension

Arie
6-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

We zijn inmiddels 2 x in dit pension geweest en het is steeds goed bevallen. Het wordt gerund door een gezellig echtpaar dat er alles aan doet om het naar de zin te maken. De maaltijden zijn afwisselend en lekker en we hebben ons steeds laten verrassen. Daarnaast is het zeer laag geprijsd. Geen douches en toiletten op de kamer, maar op de gang. Leuke trips in de omgeving te maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Tereza in Rokytnice nad Jizerou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Tereza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Tereza scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.