Hotel Stary Mlyn

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Onvoldoende: 1 - 5

• Ligging t.o.v. pistes7

een eenvoudig hotel met pooltafel goed gelegen voor beginners en ideaal voor mensen die geen hoge eisen stellen. Zeer goed ontbijtbuffet volop keus en prima bediening tijdens avondeten

Hotel Starý mlýn, majitel, 14-3-2017
Thank you very much for your review. We are glad you like our breakfast :), more people are very satisfied with it as well. Our personnel is always happy to help you with anything. In our playroom you can now play billiard, table football and darts. We have also came through few changes :). Come and see! We are looking forward to see you again.

gastvriendelijkheid ver beneden pijl

Sandra
2-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn met 2 families afgelopen kerst/oud en nieuw in dit hotel geweest.

De gerenoveerde familie-kamers waren prima (alleen erg harde bedden). Ligging ten opzichte van pistes ook prima.

Wij vonden de gastvriendelijkheid van het personeel ver beneden pijl. Personeel had meer oog voor elkaar (plezier in en achter de bar tot in de late uurtjes) dan voor de gasten. Alles wat we vroegen leek teveel. Eten half pension was slecht, gekozen voor a la carte (dat ging ermee door). Kinderen van eigenaar renden hele dag door hotel en hielden zich niet aan regels waar onze kinderen zich wel aan behoorde te houden. Duidelijk slecht management, waar je als gast last van had. Kortom, we voelden ons in meerdere opzichten absoluut niet welkom. Gaan hier niet meer terug.

Hotel Starý mlýn, majitel, 14-3-2017

Thank you for your review. We are very sorry that you did not enjoy your stay here with us. If you would like to visit review on Zoover or Facebook, you would see that a lot of other guests are very satisfied with our staffs. They say that we are really willing and helpful. We are really sorry, that you did not feel it the same way. Our hotel is children friendly and again you can read it in others review... Our hotel also came through few changes. Now we have few renovated rooms, we have also new Suite with kitchenettes (2x) and we are offering private sauna. Last year we bought new mattress and changed it in every room. Our longterm guests are very satisfied and they really appreciated this change.

You can have a look on our official website. There we have a lot of photos of our hotel, new rooms or old rooms and everything (playroom, sauna). So go there and check it by yourself :).

Een knus en gezellig hotel

Martin en Joke Geul
15-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het Hotel is oud maar zeker gezellig. Eten in testaurant is zeer goed wij nemen wel Half pension.

Wij komen er nu 8 jaar en wordt elk jaar beter.

Ook dit jaar gaan wij weer.

We zijn ook weer benieuwd wat hij dit jaar heeft aangepakt.

Jan en Vladimier zijn zeer goede gastman en Gastvrouw. De kamers mogen wel eens een flinke opknapbeurt krijgen. Maar daar slaap je alleen maar

Hotel Starý mlýn, majitel, 14-3-2017

Thank you very much for your review. We are glad you enjoyed your stay here in our hotel. Now we came through few changes :). We are trying to renovate hotel from available finances, but our hotel will always stay in family style :).

Looking forward to see you again.

2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gezellig hotel,met vriendelijk personeel.Met vragen helpen ze je graag.

Hotel wordt gerenoveerd,appartementen zijn al gedaan, erg mooi. Twee persoonskamers (nog) niet,wat wel nodig is!

Hotel ligt niet echt dicht bij de piste,maar met auto kun je er goed komen.Voor kinderen is leuke piste om

de hoek (of beginners).

Onbijt matig,neem geen half pension (keus minimaal 2 gerechten),diner is goedkoop in restaurant en zeer goed.

Hotel ligt ver van dorp.

2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

prima hotel, wel erg duur in de winter, ongeschikt voor Hollanders. Liever rustiger mensen.

• Ligging t.o.v. pistes8

dit is is een perfect hotel om een week te wintersporten.de bedden zijn wat hard maar na het skien ben je te moe om erover te denken.verder is de service erg goed.

voor de wat meer gedurfde pistes moet je wel een klein stukje rijden.

het ontbijt is trouwens prima en het avond eten is echt tjechies soms erg lekker en soms een beetje apart.

ik ga begin maart 2007 voor de 6e keer naar dit hotel en elke keer voelt het als of je thuis komt (vertrouwd)

Goed hotel, schoon en gezellig!Je moet geen luxe verwachten maar dat heb je volgens mij nergens in Tjechië.Voor ons is dit de vijfde skivakantie in Tjechië en de tweede keer in Stay Mlyn. Neem geen half pension, het eten in het restaurant is veel lekker en je kunt dan tenminste zelf kiezen wat je wilt eten. Het kost daar toch bijna niets!

We hebben een aantal aanbieders voor Stary Mlyn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stary Mlyn in Rokytnice nad Jizerou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stary Mlyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stary Mlyn scoort een 8.83 uit 10 op basis van 24 reviews.