Hotel Sporthotel Bohemia

8,2

• Ligging t.o.v. pistes8,7

2 tips over Hotel Sporthotel Bohemia

Michael, 13-8-2014
In de omgeving is voldoende te doen. Polen net over de grens. Harachov een waar winterparadijs wat zorgt dat er in de zomer voldoende te doen is om het te bezoeken. De brouwerij, de glasblazerij, bierbad. Bezoek de waterval van Harachov. Of ga met de stoeltjeslift omhoog die elk half uur draait. Ciske Ray zeker de moeite waard om te bezoeken, dan moet je vooral bij Jicin erin rijden. Daar heb je fantastische wandelroutes tussen de rotsen door. Vanuit Rokytnice zijn er geweldige wandelroutes
N, 7-8-2014

ww.skiroky.cz

www.lanoveaktivity.com/ Rokytnice

Mala skala: Kano varen

Dvur kralove:

Dierentuin / Op Safari met eigen auto of bus.www.zoodvurkralove.cz

Harrachov: leuke plaats div. winkeltjes ong. 15 min. rijden.

Bezoek o.a. de Glasblazerij rond leiding in Engels of Duits. www.sklarnaharrachov.cz

Waterval = Vodopad ( 1 km.lopen vanaf parkeerpl)

Rodelbaan. Monkey park

Klimbos (parcour tussen bomen)

Lift naar hoogste berg. Sneska

Goedendag = Dobry den

Dank u wel = dekuji (djekoejoe)