Hotel Sporthotel Bohemiastersterster

7.8Goed

Tsjechie, Liberec (Liberecký), Rokytnice nad Jizerou

7.8Goed

• 8.7Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel Bohemia voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

58 reviews over Hotel Sporthotel Bohemia

• 10Marlenka10-09-2017

Grandioos

Voor het derde jaar hebben we hier onze vakantie doorgebracht. Prijs-kwaliteit verhouding is optimaal, dat vind je volgens mij nergens. Goede start van de dag met ontbijtbuffet. Dagelijks keuze uit 3 mogelijkheden tijdens het avondeten met daarbij elke dag een soep vooraf en Tjeschische dessert. En daarbovenop nog 2 consumpties. Ik heb het nog nergens anders gevonden, zeker gezien de prijs. Handdoeken worden 2 tot 3 x verschoond per week ( afhankelijk van de verblijfsduur ) Een mooie uitvalsbasis om veel moois te gaan zien en te beleven. Wij hebben er steeds nieuwe dingen ontdekt. Veel nieuwe mensen leren kennen en elke keer ontzettend genoten. Wij kijken terug op 3 mooie jaren. De eerste 2 jaar is onze zoon mee geweest en heeft er met andere kinderen een gezellige vakantie gehad. Leeftijd was telkens variërend van 0 tot 20 Ik zeg "doen "

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7El09-09-2017

Prima hotel, viel nu wat tegen.

We waren hier voor de derde keer. Dit jaar erg weinig gasten en daardoor viel de service tegen. Diner werdt opgediend in de bar, met tv aan en luide muziek, waardoor elkaar slecht te verstaan. Ontbijt was ook niet alle keren, zoals we gewend waren, ene keer beter dan andere keer.Eten en kamer prima. Jammer dat we geen info gehad hebben van Petra, hadden we wel verwacht.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9familie verheul gouda09-09-2017

voor herhaling vatbaar

Prettig ontvangen door Petra een Nederlands sprekende Tjech. Veel tips gekregen over de mooie omgeving en wandelingen. Eten in hotel was prima en iedere dag kon je kiezen uit 3 verschillende hoofdgerechten. Wij hebben die 2 weken echt genoten en veel gezien in de mooie omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7Annemarie de Vries11-07-2017

Mooie omgeving,fijne wandelroutes

Hebben voor het tweede jaar gelogeerd in Sporthotel Bohemia,vriendelijke mensen,met name Petra,die voor mijn gevoel het boegbeeld van het hotel is.Het eten was erg simpel terwijl het vorig jaar prima was,voor ons een tegenvaller,we zijn echt niet veeleisend maar aardappelen met mayonaise is voor ons geen maaltijd,en groente is er niet,je moet elke avond een salade erbij bestellen wil je nog iets van groente binnenkrijgen.We komen om te wandelen,de omgeving is prachtig met veel wandelroutes,de maaltijden verdienen een aandachtspuntje,voor een beperkt budget kun je echt wel iets anders verzinnen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Michael Makaaij05-09-2016

Voor de 2e keer daar geweest en weer genoten.

Voor de lage prijs moet je niet alle luxe verwachten. Ze hebben voor deze prijs alles eraan gedaan om het je naar de zin te maken. Tegenwoordig Petra die in Nederlandse taal alles uitlegde en tips gaf. Nette en vrolijke bediening vooral de tweeling die iedereen goed voor de gek kunnen houden. Goed eten. Elke dag keus uit 3 hoofdgerechten. Skilift achter het hotel. Zwembad wordt door eigenaar beschikbaar gesteld.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 6jackb195026-08-2016

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede kamers alleen tv uit de fifties, maar hij is niet aangeweest! Verder als aanmerking wifi was gewoon waardeloos. Bereik was bij de receptie 1 meter er voor en 1 meter er voorbij. Dan als er slechts 6 bankjes staan bij een behoorlijk vol hotel en het restaurant waar gegeten werdt om 22.00 uur het licht uit ging en je er uit gezet werdt sta je daar te niksen! Het dorp wat op loopafstand was leek wel een verlengstuk van het kerkhof wat naast het hotel lag. Dus wat dat betreft een dikke vette 2, Voor de rest hadden we niet te klagen. Elke dag het brood te droog, groenteloos eten in de avond maar je kon voor 2 euro per bakje salade bestellen, dat deden we dan ook. Maar nogmaals je kan dit hotel niet gaan vergelijken met een duurdere versie! We hebben voor ons doen veel kilometers gemaakt, ruim 1000 in 2 weken, elke dag op pad dus anders was het een zeer dode belevenis. De omgeving was ook mooi, er werdt gewoon veel bezuinigd, anders kan je dit niet voor deze prijs leveren. Handdoeken moest je 2 of 3 dagen mee doen, en drinkbekertjes stonden er 14 dagen als we ze zelf niet gekocht hadden. En op stof moest je ook niet letten. Maar we hadden ons voorgenomen om als het erg tegenviel na een week weg te gaan maar hebben het toch 15 dagen uitgezongen, mede ook dat we erg goed weer hadden!

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9Meerdink22-07-2016

Heerlijke vakantie, goed hotel erg goede prijs

Vriendelijk en flexibel personeel, lage prijzen. Tsjechische Petra Hoek (gehuwd met NL, spreekt goed NL, superbehulpzaam) ideaal voor communicatie met 'de Tsjechen'. Mooie wandelomgeving. Openbaar vervoer redelijk. Met bus naar Harrachov of 'bron van de Elbe' en teruglopen naar hotel is erg mooi.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Wim12-07-2016

Verslavend

In de recensies ontbreekt de van origine Tsjechische maar door langdurig verblijf in Nederland goed Nederlands sprekende Petra. Niet te beroerd om ons in het dorp op te halen toen we het (niet nader aangegeven) hotel niet konden vinden (schuin tegenover het gele gebouw met 'Yellow Ski' de weg naar boven). Als je bijvoorbeeld vraagt naar de monding van de Elbe, tekent ze nauwkeurig op een vel papier de situatie ter plaatse. Er is op zondag een welkomstbijeenkomst waar Petra allerlei informatie geeft en op woensdagavond een 'virtual bowling'. Dichtbij en wat verder weg zijn allerlei tochten te maken. Het eten is goed en de service is zonder meer goed en persoonlijk. De kamers zijn niet luxe, de douchebak met een wiebelige kunststof boden is vrij hoog en je toiletspullen en een föhn moet je zelf meenemen. Dit is een hotel waar je je zonder meer welkom voelt en waar je met heimwee aan terugdenkt.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Annemarie de Vries11-07-2016

Geweldige vakantie gehad in sporthotel Bohemia

Zeer vriendelijk personeel,goed eten alleen groente ontbrak,hebben we opgelost door elke avond een heerlijke salade te bestellen.Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2016

• 7Bank P.10-07-2016

Mooie omgeving, erg rustig en super schoon hotel

Het personeel is erg vriendelijk, de uitbaatster spreekt nederlands. de kamers zijn gedateerd maar erg schoon. Wat tegen viel is een erg sober ontbijt en 2 x handdoeken wissel per week (kwaliteit van de handdoeken is slecht). Waar we echt verbaast over zijn is de brandveiligheid van dit hotel, er zijn nergens rookmelders of centrale brandmelders, de brandblussers staan op de grond en zijn met een ketting aan de muur vastgemaakt, de (brand) deuren zijn van veredeld karton met kunststof deurklinken.

Gereisd met partner in juni 2016

2 tips over Hotel Sporthotel Bohemia

• N, 07-08-2014

ww.skiroky.cz www.lanoveaktivity.com/ Rokytnice Mala skala: Kano varen Dvur kralove: Dierentuin / Op Safari met eigen auto of bus.www.zoodvurkralove.cz Harrachov: leuke plaats div. winkeltjes ong. 15 min. rijden. Bezoek o.a. de Glasblazerij rond leiding in Engels of Duits. www.sklarnaharrachov.cz Waterval = Vodopad ( 1 km.lopen vanaf parkeerpl) Rodelbaan. Monkey park
    Klimbos (parcour tussen bomen) Lift naar hoogste berg. Sneska Goedendag = Dobry den Dank u wel = dekuji (djekoejoe)

• Michael, 13-08-2014

In de omgeving is voldoende te doen. Polen net over de grens. Harachov een waar winterparadijs wat zorgt dat er in de zomer voldoende te doen is om het te bezoeken. De brouwerij, de glasblazerij, bierbad. Bezoek de waterval van Harachov. Of ga met de stoeltjeslift omhoog die elk half uur draait. Ciske Ray zeker de moeite waard om te bezoeken, dan moet je vooral bij Jicin erin rijden. Daar heb je fantastische wandelroutes tussen de rotsen door. Vanuit Rokytnice zijn er geweldige wandelroutes

0 vragen over Hotel Sporthotel Bohemia

Hotel Sporthotel Bohemia info