Appartement Rokytno 20

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes8,5

1 review over Appartement Rokytno 20 in het Nederlands

een net appartement voor een redelijke prijs

de hoog
23-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

het appartementencomplex ligt net buiten het 2e kleinere centrum van rokytnice [op loopafstand]voor het echte centrum moet je toch de auto in,wel zijn er tegenover 2 kleine pistes,goed voor beginners en lessen.met de skibus of auto ben je zo bij de hogere pistes[gratis skibus]het appartement is netjes en modern ingericht en beneden in de hal zijn skiboxen[gratis].de eetgelegenheden zijn er al op loopafstand.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Rokytno 20

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rokytno 20 in Rokytnice nad Jizerou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rokytno 20 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.