Hotel Pod Lipami

1 review over Hotel Pod Lipami

Nikdy víc!

Albert
20-9-2013

Zanedbané pokoje a jejich zařízení (odlupující se barva v koupelně, plíseň v drážkách sprchového koutu). Příšerná strava (použití jen nejlevnějších surovin, občas nedovařené jídlo, těžké, občas v kvalitě, že ani pes by to nežral) pití není v ceně jídla. Neumyté pivní sklenice, natočené pivo má do 0,5l daleko. Nepříjemná obsluha, kterou obsluha hostů obtěžuje. Úklid pokojů probíhal v brzkých ranních hodinách v přítomnosti spících hostů.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pod Lipami in Rokytnice nad Jizerou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pod Lipami zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pod Lipami scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.