Hotel Krakonos

prima prijs!

Anneke
5-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

We zijn net een week in hotel Krakonos geweest en vinden dat de lage beoordeling het hotel geen recht doet. De slaapkamers zijn i.d.d. gedateerd, maar de benedenverdieping is geheel gerenoveerd. Inclusief een prachtige, verwarmde skiruimte. Het eten is heerlijk, iedere ochtend een prima ontbijtbuffet met wisselende lekkere hapjes. Ook het diner was zeer smakelijk, met iedere dag de keuze uit 6 hoofdgerechten en diverse "bijlagen". Sommige mensen willen voor een dubbeltje op de 1e rang zitten, maar voor deze hotelprijs kan je natuurlijk geen 4 accomodatie verwachten. Wij vinden dat we veel "waar" voor ons geld hebben gekregen en komen graag nog eens terug!

Gereisd Met partner in februari 2015

Prima hotel!

Aletta Meijberg
1-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Net terug van een weekje skien in Tjechie. Twee jaar terug ook in dit hotel via touroperator verbleven en dit jaar op eigen vervoer. (auto kan achter het hotel staan) Het hotel wordt geleid door een hardwerkende familie, de zoon van de baas spreekt een beetje Nederlands en doet er alles aan om het verblijf zo prettig mogelijk te maken. Er is een nieuwe fijne, verwarmde ruimte gekomen voor de ski's en schoenen. Wij hadden met ons gezin het appartement, een hele ruimte met 2 slaapkamers, 2 tv's grote kasten aan de voorkant en douche toilet etc aan de achterkant. Geen dag koud gehad op de kamers eerder warm. De douche eerste dag net warm daarna lekker heet. Er is een kleine lounge waar de kinderen kunnen "hangen" In het restaurant een barretje waar we het dit jaar ook weer heel gezellig gehad hebben. Het eten is Tjechie's, keuze uit 5 hoofd gerechten met 5 bij gerechten. Wij hebben elke dag goed gegeten, ook het ontbijt prima( nederlands maar ook "verassende" tjechische gerechtjes)

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2015

zeer verouderd hotel

vinke
29-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

erg verouderd hotel, het interieur is van vergane glorie zeer slechte matrassen! en het is erg koud in het hotel. ontbijt sober maar acceptabel ,diner is onder de maat ,vaak koud opgediend, wordt s 'middags al bereid, wat te ruiken is door het gehele hotel. klein aantal parkeerplaatsen achter het hotel, niet voldoende bij veel reserveringen. er is geen lift in het hotel. personeel geeft een rommelige indruk die wel bereid om kleine problemen op te lossen. Hotel ligt in het centrum ,waar vervolgens niets is te beleven. er zijn nog 4 restaurants, 2 banken, verschillende sportzaken,1 supermarkt. ski pistes zijn dichtbij en aardig voor beginners.

Gereisd Met partner in december 2013

Een ramp

Pijperhm
27-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Laatste week van 2013 terug gegaan na 19 jaar niet geweest te zijn op bezoek bij meneer Hak op basis van hp eerste kamer die wij kregen werkte de verwarming niet na 3maal vragen mochten wij verhuizen naar een andere kamer daarna bij 2maaltijden die opgediend werden koud waren reactie sorry bij de 3e maal weggelopen bij het diner om te gaan eten bij de buren en dit ook voor de rest van ons verblijf duidelijk een gemiste kans voor dit hotel

Gereisd Met partner in december 2013

Erg leuk hotel!!

Moniek
23-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel is echt een aanrader. Afgelopen maart samen met mijn vriend op wintersport geweest. Je kunt lopen naar skigebied Studenov en met de bus kun je naar Horni Donky (groter gebied). Je skipas kun je in het hotel kopen zodat je niet eerst alles hoeft te regelen op de piste. Er zijn nog een paar kleinere gebieden die je met openbaar vervoer kunt bereiken. Bij aankomst kregen we kortingsbonnen voor het materiaal verhuur (€25,- per week materiaal verhuur). Het eten was echt super goed, niks op aan te merken! Iedere dag mocht je kiezen uit 5 hoofdgerechten en 5 bijgerechten. Soep en toetje waren hetzelfde. De kamers waren wat gedateerd maar dit was ons niet tot last. Het hotel heeft ook een parkeerplaats, erg fijn! Ondanks dat het hotel aan een drukke weg ligt hebben wij hier geen last van gehad. Onze terugreis begon om 6:00uur 's nachts en als service kregen wij een pakket mee met eten.

Gereisd Met partner in februari 2013

Goed Hotel

stefan
2-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goed hotel maar slechte bedden en er wordt niet goed schoongemakat. Wel lekker eten.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotel

jose ruijter
2-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk hotel maar kamers zijn oud en slechte bedden. Verder kamer niet schoon. Lekker en gezellig eten in het restaurant, genoeg variatie qua eten. Niet veel te doen voor kinderen. Er is ook niet echt een lounge .

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Feb 16 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig familiehotel

Hanneke
26-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Via een bon hebben wij dit hotel geboekt. Bij aankomst werden wij verwelkomt door een Nederlands sprekende vrouw. Via het hotel kregen wij kortingsbonnen voor het huren van ski's en het nemen van skiles. Daarnaast was de service echt Super! Via de bon ben je verplicht om elke dag ontbijt en diner af te nemen, dit was erg goed geregeld. Elke dag kon je voor de volgende dag aangeven wat je wilde eten, je had de keuze uit 3 gerechten. Het ontbijtbuffet is erg lekker en elke dag een andere specialiteit.

Naast het hotel zit een leuk kroegje, waar je voor weinig geld een paar lekkere biertjes kunt drinken.

Dit hotel is echt een aanrader voor een skivakantie in Tsjechie.

Gereisd Met partner in januari 2012

goed hotel

elza
11-10-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

prima eten, goedkoop en prima vermaak. echt een aanrader om hier heen te gaan en om nooit te vergeten.

Gereisd Met partner in Fri May 28 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel in mooi skigebied

ronniew
27-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit familiehotel ligt midden in het dorp. Heeft een eigen parkeerterrein achter het hotel voor de gasten en is gratis. Oud gebouw maar van binnen zie je dat er niet meer aan af. De benedenverdieping is gerenoveerd en gemoderniseerd. Gezellige bar en mooie eetzaal. Personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Je kunt er heel goed eten voor weinig geld. Het ontbijtbuffet is echt super en zeer gevarieerd. De kamers zijn sober maar schoon. Wel aan renovatie toe maar dat kost daar heel veel geld. Elke dag verse handdoeken. De eigenaar pakt elk jaar een project aan. Er is gratis WIFI in het hele hotel. Verder is er een ruimte voor het opbergen van de skispullen. Hotel ligt op 100 meter van de halte voor de gratis skibus. Binnen 15 minuten sta je op de piste. Je krijg er ook leuke kortingen zoals, 20 procent op rekening restaurant, 15 procent op de skipassen en korting op de skihuur. Nadelen: verouderde hotelkamers en de hele dag baklucht in hotel

Gereisd Met vrienden in februari 2011

Tsjecho Reizen

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelDarts
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Krakonos in Rokytnice nad Jizerou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Krakonos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.