Pension Horalka

super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

monique en jeroen
27-11-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

al paar jaar naar rokytnice, maar horalka is echt een aanrader!!! super ligging tav de piste, 3 min. met auto of de bus iets verder (gratis) nemen. de kamers zijn super in orde!!! en het ontbijt is perfect!! Het avond eten verheugen we ons ieder jaar weer op, het is zooooo lekker!!!!! Vooral de steak met boontjes, de sopsky salat, knoflooksoep, en de trautenberg teller!!!!! mmmm.

kortom, je MOET hier gelogeerd en minstens gegeten hebben!! je mist iets als je er niet naartoe gaat.

Ook voor alleen avond eten ene super aanrader, de eigenaren zijn heel gastvrij,kortom: super!!!

Geweldig pension!!!!

monique en jeroen
3-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Horalka is een geweldig pension, hele schone kamers, enorm gastvrij, heerlijk eten!!!!

het ontbijt word ook keurig verzorgd, en de ligging dichtbij de piste isd ook prima.

met de auto waren we er in een minuut of 5.

probeer van de menukaart vooral eens het gerecht st. michaela (met boontjes, spekjes en een overheerlijke steak) of de sopsky salat, de knoflooksoep,...alles is overheerlijk.......

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Horalka in Rokytnice nad Jizerou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Horalka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.