Appartement Abraham I

W.A. de Lange
4-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Ziet er keurig uit. Je moet met de (gratis) skibus naar de grotere pistes. Je wordt er netjes ontvangen en alles wordt je uitgelegd. Betaald parkeren.Veel sleutels en trappen (Lift)Bergruimte voor Ski's. Alles wat je nodig hebt is er. Met 4 personen is het krap maar wel te doen. Bedbank. Is beslist niet te duur.

Gereisd Familie in januari 2008

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Abraham I

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Abraham I in Rokytnice nad Jizerou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Abraham I zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.