Rokytnice nad Jizerou

We hebben een aantal aanbieders voor Rokytnice nad Jizerou voor je op een rij gezet:

vakanties Rokytnice nad Jizerou

Reviews over Rokytnice nad Jizerou

Voor herhaling vatbaar

Michael Makaaij
    5-9-2016

Vanuit Rokytnice kun je leuke uitstapjes maken. Zelfs een dagje Polen o.a. Jelana Gora. De Adrspach rotsen. Harachov de glasblazerij, bierbrouwerij, skiliften, waterval. Mooie wandelingen kun je er maken.

best aardig

Anna
    22-5-2016

Het is een leuk, pittoresk stadje met een prachtige omgeving. je kunt er in de omgeving heerlijk wandelen, naar een glasmuseum, naar andere plaatsjes in de buurt, naar mooie watervallen en met de skilift de berg op. Maar het is wel veel gericht op wintersport en aangezien wij daar in de zomer waren, was het ietwat minder bruisend dan je zou verwachten. Voor kleine kinderen was er niet zoveel te doen behalve een zwembad of meertje opzoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een grappig stadje.

Herman van Rossum
    3-9-2015

Rokytnice nad Jizerou, is in de zomer met nog geen 3000 inwoners een haast ingeslapen gemeenschap. In de wintermaanden veranderd dit in een actief wintersport gebeuren met alle opties welke ook in de bekende wintersportgebieden worden aangeboden. Heel interessant is de prijsstelling in dit gebied. De gemiddelde prijs van het verblijf ligt plm. 30 % lager dan in de traditionele wintersportgebieden. Wij komen beslist terug.

Diverse ski-mogelijkheden

Anneke
    5-3-2015

Er zijn verschillende skigebieden. De Studenov is zeer geschikt voor beginners. De Horni Domky/Lysa Hora vereist wat meer ski-vaardigheid. Skipas is geldig voor diverse skigebieden in de omtrek (o.a. Harrachov)

Gereisd Met partner in februari 2015

Leuk gebied om met de hele familie te skien.

Aletta Meijberg
    1-3-2015

In en rondom het dorp een aantal ski-pistes waarvan de Horni Domky de grootste is. Er gaan om het kwartier gratis bussen die naar de verschillende pistes toe rijden. Die kunnen op bepaalde momenten wel overvol zijn. Op de pistes zijn ski hutjes aanwezig waar je voor een euro, koffie warme, chocolade, gluwijn, halve liters bier, hotdogs, patat noem maar op kunt krijgen.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2015
Rokytnice nad Jizerou scoort een 9,1 uit 10, op basis van 88 reviews