Pension Maxov

PensionWeer vandaag30°13°
8,7

3 reviews over Pension Maxov in het Nederlands

Netjes! en een leuke omgeving!

Bauke
28-8-2011

Vorig jaar een paar dagen bij vrienden op bezoek geweest. Ruime kamers, goeie bedden en van alle gemakken voorzien! de omgeving is geweldig!

We waren de eerste gasten van dit mooie ,nieuwe pension. We zijn er door de eigenaars met heel veel warmte ontvangen! Dikke aanrader!

Het is er fantastich

Carita Horsten
25-8-2010

Het pension ligt in een mooie omgeving met veel bezienswaardigheden. De appartementen zijn van alle gemaken voorzien, en ze zijn ruim.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Maxov in Nový Bor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Maxov zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Maxov scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.