Reviews over Nový Bor

esmiranda,
    15-1-2012

Mooie vakantiewoning in het kleine wintersport plaatsje Polevsko. De eigenaren zijn Nederlanders. Wij zaten er in de kerstvakantie, helaas niet genoeg sneeuw om te skieen (kleine skipiste met skilift 5 min lopen) maar wel om te sleeen. 5 min. lopen van restaurant. In 5 min. met de auto naar de Lidl of een andere supermarkt waar ze van alles hebben. Novy Bor is een leuke plaats verder in de winter in de omgeving weinig te doen als je geen sneeuw hebt. De woning is ruim. In de woonkamer 2 lekkere banken en de keuken is van alle gemakken voorzien. Beneden kleine badkamer en boven grote badkamer met jacuzzi. 3 ruime slaapkamers. Voor in de zomer hebben ze een klein zwembad in de tuin.

Netjes! en een leuke omgeving!

Bauke,
    28-8-2011

Vorig jaar een paar dagen bij vrienden op bezoek geweest. Ruime kamers, goeie bedden en van alle gemakken voorzien! de omgeving is geweldig!

Gezellige chalet

rainbow,
    8-8-2011

Deze chalet, in een zijstraat gelegen, en omringd met veel groen is gezellig ingericht met veel hout. De kleine ruimte (60m²), is optimaal benut. Er is een zweden kachel aanwezig wat voor het nodige comfort zorgt op de koudere winteravonden.

Verder flatscreen (Satelliet TV). De eigenaar woont aan de overkant van de straat, is behulpzaam en respecteert je privacy.

Wanneer het weer meezit kan je buiten in de afgesloten tuin (positief met kleine kinderen) barbecueën.

Als je even verder in de straat het landweggetje naar het dorp neemt, ben je maar 200 meter van het dorps winkeltje en het restaurant.

In dezelfde straat nog een skipiste, leuk in de winterperiode.

Een klein minpunt; in de badkamer een zeer onhandig en gevaarlijk opstapje, waar je best wel voor oplet, want een van onze gezinsleden heeft er een noodlanding door gemaakt!

Een prachtplaats met fantastische eigenaars!

Annita,
    24-5-2011

We waren de eerste gasten van dit mooie ,nieuwe pension. We zijn er door de eigenaars met heel veel warmte ontvangen! Dikke aanrader!

Het is er fantastich

Carita Horsten,
    25-8-2010

Het pension ligt in een mooie omgeving met veel bezienswaardigheden. De appartementen zijn van alle gemaken voorzien, en ze zijn ruim.

Nový Bor scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 reviews