Camping Ludvikov Horses & Holiday

Camping Ludvikov Horses & Holiday
9,1

24 reviews over Camping Ludvikov Horses & Holiday in het Nederlands

Heerlijke vakantie op een geweldige plek

Ester en Ron
12-9-2017

Fijne kleine camping met veel gezelligheid. Mooie omgeving waar je heerlijk kunt wandelen en geweldige ritten kunt maken op de rug van super lieve betrouwbare IJslanders.

Paard rijden

Romy, Ans, Bas
28-8-2017

De mogelijkheid om met de fjorden paarden de bergen in te gaan, is erg mooi. De gastvrijheid spreekt ons erg aan.

Leuke camping met super aardige eigenaars

Ronald
15-8-2017

Gideon en Hefziba zijn super aardig en erg behulpzaam.

Kleine kinderen welke voor het eerst paardrijden voelen zich direct vertrouwd tijdens de les.

3 dochters waarvan 2 paardenmeiden, echter dochter nr 3 heeft zich ook prima vermaakt met o.a. mountainbiken, geochachen en het leuke kleine zwembad

Voor ons als ouders was het prima met 3 vrolijke kinderen die zeggen volgend jaar hier weer heen!

Super vakantie gehad

Ingrid
26-5-2017

Gezellige kleine camping (en paar kamers voor verhuur). Kinderen kregen gemakkelijk aansluiting bij de andere kinderen. Ze hebben heerlijk paardgereden, geo cach gelopen, veel verschillende (bord- en kaart)spellen gespeeld en in het zwembadje gelegen. Ook in nabij gelegen meertje kon goed worden gezwommen. Diverse eetgelegenheden op korte afstand met de auto.

Super aardige eigenaren. Dit jaar gaan we weer en hebben er veel zin in.

Oude reviews (archief)

Erg leuk en gezellig!

Ans en Bas
24-10-2016

Een manege met IJslandse paarden met camping en pensionkamers gerund door Nederlanders.

Met onze kleindochter van 10 hebben we een week in het pension doorgebracht. Ze heeft leerzame paardrijlessen gehad en ook buitenritten gemaakt door de prachtige omgeving.

Er is een grote speelkamer met tafeltennistafel, voetbalspel en ruimte om te knutselen.

In de huiskamer met houtkachel is het 's avonds goed toeven.

In Friytland en Nove Mesto zijn goede en voordelige eetgelegenheden.

Geweldige vakantie gehad

Havanka
30-9-2016

Wij hebben onwijs genoten en werden zeer gastvrij ontvangen. Prachtige omgeving en je kan heerlijke ritjes te paard maken. Wandelen in prachtige gebieden, zwemmen in een zwembad in het plaatsje liberec is ook mogelijk en makkelijk aan te rijden. Winkelen ook in de buurt. Kortom alles binnen bereik.

Een echte aanrader om tot rust te komen en ook nog wat te ondernemen

Heerlijk!

Deborah
15-10-2015

Wat een gastvrijheid!! Wij hebben hier enorm genoten! Op een heerlijk grasveld, fijn voor de voetjes! netjes sanitair! De meiden hebben hier een fantastische tijd beleefd met hun ritjes op de lieve IJslanders! Wij komen hier zeker nog eens terug!! want er is genoeg te beleven!!

uitstekend

P. Heuts
4-9-2015

Mooie omgeving, relaxte sfeer. De eigenaars zijn erg behulpzaam. De kinderen kunnen meehelpen de paarden te verzorgen. We hebben een aantal rijlessen genomen, en vervolgens konden we onder begeleiding een paar buitenritten maken. Het sanitair was ok en schoon. Er bestaat de mogelijkheid een eigen "badkamer" te huren, maar dat hebben wij niet gedaan. Met slecht weer (wat we nauwelijks gehad hebben) is er een mooie ruimte voor de kinderen om te spelen en de ouderen om te zitten. In de omgeving zijn mooie wandelingen te maken.

Geweldig! Een aanrader!

Fam. Schomaker
23-8-2015

Hoe beschrijf je zoiets? Gideon en Hefziba hebben HART voor hun bedrijf en dat is in alles te merken. De ontvangst, de gastvrijheid, de paarden zagen er goed verzorgd uit, de camping een mooi iets taps toelopend veld, waardoor de plekken erg ruim zijn en het veld vóór je ook. Het pension is prachtig opgezet. Er is een veel ruimte voor recreatie en spelletjes in het pension, waar ook de campinggasten gebruik van kunnen maken. Ook het huren van eigen douche-/toiletruimte is mogelijk.. En dan de prachtige omgeving, waar je kunt wandelen, mountainbiken, paardrijden. Eten bij "opa" (3 pers. € 22), met het treintje naar Liberec. Ook een bezoek aan Polen is de moeite waard. Deze camping is echt klasse !!!

Leuke gastvrije kleine camping.

Joost
3-8-2015

Leuke kleine camping. Erg gastvrij. Handig en zeer prettig dat je een eigen sanitair kan huren wat er ruim en goed was. Geen douche muntjes. Mooie omgeving rond de camping waar je kunt wandelen maar ook mooie stadjes om te bezoeken. Mooie huiskamer waar je droog en warm kunt zitten als het buiten even iets minder is. Ook een speelkamer voor de kids waar spelletjes etc. liggen.

Voor paarden liefhebbers een waar paradijs maar ook voor niet paardliefhebber zeker een leuke camping.

Ik zelf vond het veld te klein voor 15 plaatsen maar daar ben ik ook elders verwend/verpest met ruime plaatsen. (Geef ik toe.) 15 zou misschien net kunnen maar dat hangt heel erg af van de hoeveelheid/samenstelling van de camping gasten. Wat afgelegen plekken voor de rustzoeker zou deze camping perfect maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ludvikov Horses & Holiday in Nové Město pod Smrkem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ludvikov Horses & Holiday zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ludvikov Horses & Holiday scoort een 9.14 uit 10 op basis van 24 reviews.