Camping Ludvikov Horses & Holiday

Meer camping info

28 reviews over Camping Ludvikov Horses & Holiday

• 9Peter en Christ23-08-2020

Tot de volgende keer.

Ondanks dat het bij Ludikov Horses&Holiday vooral om paarden draait waren wij als motorrijders ook meer dan welkom. Als je geen hoge eisen stelt aan luxe maar wel aan schoon, gezellig, goed bed, lekker ontbijt voor een zeer schappelijke prijs ben je hier op het juiste adres. De omgeving leent zich prima voor mooie tochten met de motor.

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 2019
    10Baert Maya23-08-2019

Prachtige plek!

Deze mini camping is een prachtige plek om te verblijven. Er zijn 18 plaatsen op een groot veld. De sfeer is er fantastisch. De eigenaars zijn super vriendelijk en behulpzaam. We dachten een weekje te blijven maar het werden er twee. Onze dochter heeft er bijna dagelijks paard gereden in de natuur. Ook lessen zijn er mogelijk alles voor zowel beginners als gevorderde rijders.Sanitair is heel erg proper en van alles voorzien. Er is geen winkel maar alles in de directe buurt aanwezig dus niet echt een gemis. Veel te bezichtigen en te doen in de omgeving. Zeker een aanrader!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Marjan van Vegchel23-06-2019

Méér dan fantastisch! Rust, ruimte en vrijheid!

Het is een hele prachtige vrije camping. Hij ligt op 28 hectare grond waar je vrij rond kunt lopen en geo-catchen. Veel plezier kunt hebben van de mooie Ijslandse paarden. Je kunt hier op rijden in de bak of met de eigenaar een mooie buitenrit maken. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Niets is hen teveel. Als campinggasten heb je ook de mogelijkheid om gebruik te maken van de grote kantine. Met piano en speelkamer voor jong en oud. Bij de camping kan je gebruik maken van een privé-unit met douche, toilet en aanrecht!!!! Ook in de omgeving is het geweldig mooi. Wij wisten niet dat het op dit stukje Tsjechië zó mooi was. Wij hebben hier genoten én gaan zeker terug want we hebben lang nog niet alles gezien! Ook in de winter schijnt het er prachtig mooi te zijn. Kijkend naar de foto's op de website. Wij bevelen deze camping dan ook zeker aan via Zoover

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9MvLiz13-08-2018

Mooie gastvrije camping, voor herhaling vatbaar!

Wij hebben genoten op deze mooie en gastvrije camping. De omgeving is echt fantastisch mooi. Er kan paardgereden worden op lieve betrouwbare ijslanders. Maar ook voor wie niet van paardrijden houd, is er genoeg te doen (wandelen, geocachen, rodelen, fietsen) . In de kantine kan je wat drankjes (bier, fris) pakken uit de koelkast, die je middels turven in een boekje kan afrekenen. Hetzelfde geldt voor de (echte!) wasmachine. Als we dan toch een minpunt moeten noemen dan is het een vaste kliek gasten, die al vier jaar samen op de camping staat. Dit gaf af en toe een wat mindere sfeer voor buitenstaanders, maar laat je hierdoor zeker niet tegenhouden. Gideon en Hefziba zijn tegen iedereen even vriendelijk. En als je een andere periode gaat dan de eerste 2 weken van augustus, heb je hier waarschijnlijk ook geen last van. Wij gaan eigenlijk nooit 2x naar dezelfde camping, maar deze staat toch op het lijstje om nog een keer heen te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Ester en Ron12-09-2017

Heerlijke vakantie op een geweldige plek

Fijne kleine camping met veel gezelligheid. Mooie omgeving waar je heerlijk kunt wandelen en geweldige ritten kunt maken op de rug van super lieve betrouwbare IJslanders.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Romy, Ans, Bas28-08-2017

Paard rijden

De mogelijkheid om met de fjorden paarden de bergen in te gaan, is erg mooi. De gastvrijheid spreekt ons erg aan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Ronald15-08-2017

Leuke camping met super aardige eigenaars

Gideon en Hefziba zijn super aardig en erg behulpzaam. Kleine kinderen welke voor het eerst paardrijden voelen zich direct vertrouwd tijdens de les.

3 dochters waarvan 2 paardenmeiden, echter dochter nr 3 heeft zich ook prima vermaakt met o.a. mountainbiken, geochachen en het leuke kleine zwembad

Voor ons als ouders was het prima met 3 vrolijke kinderen die zeggen volgend jaar hier weer heen!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Ingrid26-05-2017

Super vakantie gehad

Gezellige kleine camping (en paar kamers voor verhuur). Kinderen kregen gemakkelijk aansluiting bij de andere kinderen. Ze hebben heerlijk paardgereden, geo cach gelopen, veel verschillende (bord- en kaart)spellen gespeeld en in het zwembadje gelegen. Ook in nabij gelegen meertje kon goed worden gezwommen. Diverse eetgelegenheden op korte afstand met de auto. Super aardige eigenaren. Dit jaar gaan we weer en hebben er veel zin in.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Ans en Bas24-10-2016

Erg leuk en gezellig!

Een manege met IJslandse paarden met camping en pensionkamers gerund door Nederlanders. Met onze kleindochter van 10 hebben we een week in het pension doorgebracht. Ze heeft leerzame paardrijlessen gehad en ook buitenritten gemaakt door de prachtige omgeving. Er is een grote speelkamer met tafeltennistafel, voetbalspel en ruimte om te knutselen. In de huiskamer met houtkachel is het 's avonds goed toeven. In Friytland en Nove Mesto zijn goede en voordelige eetgelegenheden.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

• 10Havanka30-09-2016

Geweldige vakantie gehad

Wij hebben onwijs genoten en werden zeer gastvrij ontvangen. Prachtige omgeving en je kan heerlijke ritjes te paard maken. Wandelen in prachtige gebieden, zwemmen in een zwembad in het plaatsje liberec is ook mogelijk en makkelijk aan te rijden. Winkelen ook in de buurt. Kortom alles binnen bereik. Een echte aanrader om tot rust te komen en ook nog wat te ondernemen

Gereisd met vrienden in september 2016

Camping Ludvikov Horses & Holiday info