Nové Město pod Smrkem

We hebben een aantal aanbieders voor Nové Město pod Smrkem voor je op een rij gezet:

Reviews over Nové Město pod Smrkem

Prachtige omgeving!

Fam. Schomaker
    23-8-2015

Prachtige omgeving om te wandelen, mountainbiken of paardrijden! Liberec leuk om met de trein naar toe te gaan. Ook een bezoek Polen, op 2 km afstand, is een bezoek waard. Hier is het nog leuk om uit eten te gaan!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Slaperig industriestadje in mooie omgeving.

M.Poot
    29-7-2012

Nieuwe stad aan de voet van de Smrkem is niet bijzonder. Industriestadje met gesloten textielfabriek. Oogt wat armoedig. Geen bestemming anders dan de plaatselijke boodschapkes bij de vele kleine supertjes. Bij de vietnamese supertjes spreken ze wel engels.

Het nabijgelegen Frydland heeft veel meer karakter. Wel leuk om vanuit Nova Mesto een treinreisje te maken naar Frydland. Hypermoderne treintjes, maar machinist stapt wel regelmatig uit om wissels om te zetten.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012
Nové Město pod Smrkem scoort een 7,3 uit 10, op basis van 4 reviews