Vakantiehuis Mala Skala

5 reviews over Vakantiehuis Mala Skala in het Nederlands

superplek

Erwin
21-6-2011

Er is veel te doen in de prachtige omgeving, kanoen, mountainbiken, bergbeklimmen etc.

Zoek je een leuk dorpje, met veel activiteiten en niet vol met Nederlanders, dan is Mala Skala de juiste bestemming. Het is een groot mooi gerenoveerde oude boerderij, met een ruime tuin en bevind zich midden in het dorp. Ideaal als je met meerdere gezinnen bent. De buurtwinkel, de restaurantjes bevinden zich op loopafstand. Er zijn veel activiteiten te doen (fietsen, klimmen, kanoën, wandelen, zwemmen, ...).

Heerlijk tot rust

czech fanaat
26-5-2011

Het is een mooi ruim opgezet vakantiehuis. Wij waren met 5 vrienden en hadden veel ruimte over. De omgeving is geweldig. Je kan er goed wandelen en de omgeving verkennen. Wij zijn bijna elke avond uiteten geweest. Wat ook een goede pluspunt is, is dat er een wasmachine aanwezig is. Wij hadden onze was gedaan en toen wij thuis waren kon het zo schoon en wel de kast in.

goede vakantieplek

leander
27-9-2010

het is erg leuk en gezellig om er naar toe te gaan

Fijn vakantiehuis, prachtige omgeving!

Jet de Vries
26-1-2010

Deze vakantiewoning is een aanrader. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad: veel gewandeld in de omgeving. Praag bezocht. De thuisbasis, de vakantiewoning, ligt centraal, in het centrum van een dorpje. Veel leuke restaurantjes in de nabije buurt. Woning heeft lekker grote keuken van alle gemakken voorzien (wasmachine, magnetron, houtkachel). Dvd speler en satelliet tv aanwezig, wat fijn is voor kinderen (en ook voor volwassenen). Tennissen kan ook! Vuurtje stoken in de tuin was erg leuk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mala Skala in Mala Skala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mala Skala zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Mala Skala scoort een 8.8 uit 10 op basis van 5 reviews.