Vakantiehuis Arcadian Parc Lucany

7.3Goed

Tsjechie, Liberec (Liberecký), Lucany Nad Nisou

Op vakantie geweest naar Arcadian Parc Lucany?

7.3Goed

• 8.3Inrichting
  • 8.7Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

4 reviews over Vakantiehuis Arcadian Parc Lucany

• 8huurders21-01-2010

prima verblijf

Vakantiepark was nog een bouwterrein, slechte weg naar ons huis en huizen in aanbouw. Ons huis was zo goed als klaar, comfortabel en mooi ingericht. Beheerder was behulpzaam en vriendelijk. Omgeving, goed eten bij het hotel aan de doorgaande weg (wel een zeer beperkte kaart), dorpje was klein, Jablonec (5 km) niet echt boeiend, goede supermarkten in Tanvald en Spicak is goed te skiën.

Wij vinden de algehele indruk van het park nog moeilijk te beoordelen maar denken dat als alles klaar is, dit een prima vakantieverblijf wordt.

Gereisd met vrienden in december 2009

• 0Bannink21-01-2010

aanrader

Het park is nog in oprichting. (dec 2009 - jan.2010) Wij zijn gekomen voor een sneeuwvakantie. Goed skiën in Spicak. Dorp zelf is klein, Jablonec op 5 km afstand is niet boeiend. Hotel aan de hoofdweg hebben we lekker gegeten, helaas was de kaart zeer beperkt. Voor het park het volgende: Wij waren de eerste bewoners van deze vakantiewoning. De woning was zo goed als klaar en zeer comfortabel. (10 pers. voor 10 personen) Het park was nog één groot bouwterrein maar wij weten zeker dat als dit park klaar is, dat het een prachtig verblijf zal bieden. Beheerder was vriendelijk en behulpzaam. Als het park klaar is, zullen wij vast en zeker nog eens terug komen.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8Johan11-07-2009

Pionieren

Dit jaar een huis gehuurd op het nog niet geheel bebouwde park van Arcadian.Er was ons verteld dat er nog bouwactiviteiten waren dus waren wij voorbereidt. Het huis was gewoon weg goed, ruime woning en vooral een hele lekkere badkamer met behoorlijk ligbad en douche. Het terras was af en behoorlijk groot. Het huis erg nieuw en heel ruim, de grootste slaapkamer heeft een balkon en dat is best lekker als de zon schijnt.De bouwactiviteiten waren niet storend alleen de weg naar het park moet nog wel onderhanden genomen worden, als je een laag liggende auto hebt dan wordt het voorzichtig rijden.De beheerder is nederlander dus erg makkelijk en heel erg behulpzaam.Wij hebben in iedergeval heerlijk rustig gezeten op de berg en veel in de omgeving gedaan.Als je door de huidige stand heen kijkt zie je dat het park er inderdaad heel goed bij komt te liggen en wij komen zeker terug.Waren de allereerste huurders en bewoners van dit park.

Gereisd met partner in juni 2009

Vakantiehuis Arcadian Parc Lucany info