Reviews over Lucany Nad Nisou

prima verblijf

huurders,
    21-1-2010

Vakantiepark was nog een bouwterrein, slechte weg naar ons huis en huizen in aanbouw.

Ons huis was zo goed als klaar, comfortabel en mooi ingericht.

Beheerder was behulpzaam en vriendelijk.

Omgeving, goed eten bij het hotel aan de doorgaande weg (wel een zeer beperkte kaart), dorpje was klein, Jablonec (5 km) niet echt boeiend, goede supermarkten in Tanvald en Spicak is goed te skiën.

Wij vinden de algehele indruk van het park nog moeilijk te beoordelen maar denken dat als alles klaar is, dit een prima vakantieverblijf wordt.

Pionieren

Johan,
    11-7-2009

Dit jaar een huis gehuurd op het nog niet geheel bebouwde park van Arcadian.Er was ons verteld dat er nog bouwactiviteiten waren dus waren wij voorbereidt. Het huis was gewoon weg goed, ruime woning en vooral een hele lekkere badkamer met behoorlijk ligbad en douche. Het terras was af en behoorlijk groot. Het huis erg nieuw en heel ruim, de grootste slaapkamer heeft een balkon en dat is best lekker als de zon schijnt.De bouwactiviteiten waren niet storend alleen de weg naar het park moet nog wel onderhanden genomen worden, als je een laag liggende auto hebt dan wordt het voorzichtig rijden.De beheerder is nederlander dus erg makkelijk en heel erg behulpzaam.Wij hebben in iedergeval heerlijk rustig gezeten op de berg en veel in de omgeving gedaan.Als je door de huidige stand heen kijkt zie je dat het park er inderdaad heel goed bij komt te liggen en wij komen zeker terug.Waren de allereerste huurders en bewoners van dit park.

Lucany Nad Nisou scoort een 7,9 uit 10, op basis van 9 reviews