Géén boekingskosten

• 9.7Ligging t.o.v. pistes

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

39 Reviews over Liberec

• 10Jaroslav en Vera Lostak20-09-2020

We leerden de prachtige "Crystal Valley" kennen.

Wij zijn Tsjechen en we wilden de schoonheden van Liberec, Lusatian en Jizera Mountains leren kennen en de beroemde Ještěd bezoeken.

• 10Carla Anthony21-09-2019

FANTASTISCH

Het was in één woord: FANTASTISCH. Nog nergens zoveel gastvrijheid en vriendelijkheid meegemaakt. Wat een geweldige ligging en mooie vakantiewoning die met zoveel liefde wordt gerund.

• 10Matthias Urban15-09-2018

Wunderbare Unterkunft

Sehr gute und wunderschöne Lage des Hauses sowie sehr grosse Freundlichkeit von Fr.Marcella, viel Ruhe und Natur und trotzdem gute Anbindung an die Stadt Liberec!

• 10Michel Kelderman14-05-2018

Geweldig, we gaan zeker nog eens terug.

Het appartement is werkelijk geweldig. Marcella is een top gastvrouw en er ontbreekt je aan niets. Ze spreekt ook nog Nederlands. Bovendien centraal gelegen.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 10Susan van Ulden21-08-2017

Het appartement is zeer ruim en heel schoon. We hebben er heel goed geslapen. De badkamer is ruim en heeft een fijne, luxe douche. De buitentemperatuur was tropisch, maar binnen bleef het aangenaam koel. We hebben geen minpunten ontdekt.

• 10Angela.d.V.31-05-2017

Heerlijk appartement op fantastische locatie

Bij aankomst werden we warm welkom geheten door gastvrouw Marcela, die heel goed Nederlands spreekt. Het appartement is bijzonder ruim en heel gezellig ingericht. Er is een grote tuin met terras bij met veel speelruimte voor kinderen. Hier kun je natuur, cultuur en wintersport perfect combineren. Er zijn meerdere restaurants op loopafstand. En als je naar het centrum van Liberec wilt en liever niet met de auto wil gaan: de tram stopt om de hoek. Het is een must om naar de Jested te gaan, waar je een fantastisch uitzicht hebt over de omgeving. Verder is een bezoek aan voormalig concentratiekamp Theresienstadt zeer de moeite waard. Heel indrukwekkend allemaal. En dan natuurlijk Praag niet te vergeten. Dit is echt een prachtige stad en heet niet voor niets de gouden stad. Gelegen aan de Moldau en ideaal om alles wandelend te bezoeken en te bekijken.
    Kortom, een aanrader om hier je vakantie door te brengen.

• 10Jan Koenes28-05-2017

Sehr freundliche Gastgeberin....

Schönes Apartment,sehr sauber und es ist alles vorhanden was man braucht.Wir wurden von Frau Marsela sowohl mit dem Frühstück und den guten Tips geholfen.Das Frühstück ist reichlich und sehr abwechslungsreich.Wir können nichts beanstanden uns hat es sehr gefallen,wir kommen bestimmt wieder.

• 10Geeske Kleijsen18-08-2016

Voor de tweede keer fantastisch

Dit weekend terug gekomen van 9 dagen in vakantiehuis liberec. Dit was de eerste keer dat we twee jaar achter elkaar naar hetzelfde appartement gaan, dus dat zegt al genoeg. Ook deze keer alles weer perfect voor elkaar en er was nog genoeg te doen en te zien in de omgeving. Marcella, bedankt voor weer een geweldige vakantie en we komen zeker nog een keer terug.

• 10geeske7014-08-2015

in één woord fantastisch

we zijn net terug van tien dagen in het vakantiehuis Liberec en het was helemaal super. Bij aankomst stond de gastvrouw Marcella ons op te wachten. We werden zeer hartelijk ontvangen. Het huis is zeer ruim en schoon en van alle gemakken voorzien. Marcella is een erg goede gastvrouw, niets is haar teveel. Je hebt het idee dat je in een hotel zit. Elke dag de bedden opgemaakt en prullenbakken geleegd. Zelfs was een keer de afwas gedaan en kwam ze met gebak voor mijn verjaardag. Ook in de omgeving is van alles te doen zoals de Jested, winkelcentrum Nisa in Liberec en de botanische tuin. Echte aanraders zijn Praag en Theresiënstadt, deze zijn iets verder weg maar goed te doen. Je kunt in het dorpje zelf goed en goedkoop uit eten maar je moet je ook zeker een keer laten verrassen door Marcella met een echt Tsjechische maaltijd. Wij hebben een super vakantie gehad en we komen zeker weer terug. Marcella bedankt voor de leuke tijd.

• 10Petr Magnusek30-06-2015

Skvělé

Parádní ubytování s výhledem na Ještěd a skvělou dostupností do Liberce, tramvají i autem do centra cca 15 minut. Moc milá a ochotná paní domácí, pro kterou nic nebylo v kteroukoliv denní dobu problém. Vhodné pro rodiny s dětmi, na zahrádce je pro ně vyžití (trampolína, houpačky), my jsme malé museli vždycky zakrývat oči, když jsme šli přes zahradu, abychom se dostali ven :-).

Vakantiehuis Liberec info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Korenovska 1184, 463 11