Vakantiehuis Liberec

• Sauna
Meer vakantiehuis info

39 reviews over Vakantiehuis Liberec

• 10Jaroslav en Vera Lostak20-09-2020

We leerden de prachtige "Crystal Valley" kennen.

Wij zijn Tsjechen en we wilden de schoonheden van Liberec, Lusatian en Jizera Mountains leren kennen en de beroemde Ještěd bezoeken.

Gereisd met partner in september 2020

• 2019
    10Carla Anthony21-09-2019

FANTASTISCH

Het was in één woord: FANTASTISCH. Nog nergens zoveel gastvrijheid en vriendelijkheid meegemaakt. Wat een geweldige ligging en mooie vakantiewoning die met zoveel liefde wordt gerund.

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    10Michel Kelderman14-05-2018

Geweldig, we gaan zeker nog eens terug.

Het appartement is werkelijk geweldig. Marcella is een top gastvrouw en er ontbreekt je aan niets. Ze spreekt ook nog Nederlands. Bovendien centraal gelegen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

10Susan van Ulden21-08-2017

Het appartement is zeer ruim en heel schoon. We hebben er heel goed geslapen. De badkamer is ruim en heeft een fijne, luxe douche. De buitentemperatuur was tropisch, maar binnen bleef het aangenaam koel. We hebben geen minpunten ontdekt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Angela.d.V.31-05-2017

Heerlijk appartement op fantastische locatie

Bij aankomst werden we warm welkom geheten door gastvrouw Marcela, die heel goed Nederlands spreekt. Het appartement is bijzonder ruim en heel gezellig ingericht. Er is een grote tuin met terras bij met veel speelruimte voor kinderen. Hier kun je natuur, cultuur en wintersport perfect combineren. Er zijn meerdere restaurants op loopafstand. En als je naar het centrum van Liberec wilt en liever niet met de auto wil gaan: de tram stopt om de hoek. Het is een must om naar de Jested te gaan, waar je een fantastisch uitzicht hebt over de omgeving. Verder is een bezoek aan voormalig concentratiekamp Theresienstadt zeer de moeite waard. Heel indrukwekkend allemaal. En dan natuurlijk Praag niet te vergeten. Dit is echt een prachtige stad en heet niet voor niets de gouden stad. Gelegen aan de Moldau en ideaal om alles wandelend te bezoeken en te bekijken.
    Kortom, een aanrader om hier je vakantie door te brengen.

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Geeske Kleijsen18-08-2016

Voor de tweede keer fantastisch

Dit weekend terug gekomen van 9 dagen in vakantiehuis liberec. Dit was de eerste keer dat we twee jaar achter elkaar naar hetzelfde appartement gaan, dus dat zegt al genoeg. Ook deze keer alles weer perfect voor elkaar en er was nog genoeg te doen en te zien in de omgeving. Marcella, bedankt voor weer een geweldige vakantie en we komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10geeske7014-08-2015

in één woord fantastisch

we zijn net terug van tien dagen in het vakantiehuis Liberec en het was helemaal super. Bij aankomst stond de gastvrouw Marcella ons op te wachten. We werden zeer hartelijk ontvangen. Het huis is zeer ruim en schoon en van alle gemakken voorzien. Marcella is een erg goede gastvrouw, niets is haar teveel. Je hebt het idee dat je in een hotel zit. Elke dag de bedden opgemaakt en prullenbakken geleegd. Zelfs was een keer de afwas gedaan en kwam ze met gebak voor mijn verjaardag. Ook in de omgeving is van alles te doen zoals de Jested, winkelcentrum Nisa in Liberec en de botanische tuin. Echte aanraders zijn Praag en Theresiënstadt, deze zijn iets verder weg maar goed te doen. Je kunt in het dorpje zelf goed en goedkoop uit eten maar je moet je ook zeker een keer laten verrassen door Marcella met een echt Tsjechische maaltijd. Wij hebben een super vakantie gehad en we komen zeker weer terug. Marcella bedankt voor de leuke tijd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10Henrieke01-06-2015

Fantastisch!

Heerlijk ruim, erg schoon appartement, met fantastische gastvrouw Marcela! Prachtig uitzicht! Centrale ligging ten opzichte van bezienswaardigheden. Heerlijke vakantie gehad! Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 10Reinold Slagter29-05-2015

Ontzettend leuke plek in Liberec!

Ik heb twee dagen in deze accomodatie mogen slapen en heb het er onwijs naar mijn zin gehad. Top plek in liberec, goed voor elkaar, vriendelijke eigenaar, alles dik voor elkaar!

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Bob29-05-2015

Genieten in Tsjechië

Wat een heerlijk vakantiehuis om te genieten van rust en het landschap van Tsjechië! Gastvrij, schoon, veel ruimte en een geweldig uitzicht op de bergen. Echt een aanrader.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in mei 2015