Camping Autocamping Pavlovice

1 review over Camping Autocamping Pavlovice in het Nederlands

Mooie en nette camping

Pieter
29-5-2009

Aan de rand van het centrum van Liberec. Mooie camping met veel bomen. Er is ook een zwembad, maar dat was is mei nog niet vol met water. Retaurant op de camping gezellig met lekker eten.

Ligt naast een motorcrossbaan, waar net races waren toen wij er waren...oorverdovend tussen 15.00 en 18.00 uur, maar dat was natuurlijk toeval.

WC's zijn voor grote mensen erg klein.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Autocamping Pavlovice in Liberec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Autocamping Pavlovice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Autocamping Pavlovice scoort een 5 uit 10 op basis van 3 reviews.