Sorteren

Reviews over Liberec

Wunderbare Unterkunft

Matthias Urban
    15-9-2018

Sehr gute und wunderschöne Lage des Hauses sowie sehr grosse Freundlichkeit von Fr.Marcella, viel Ruhe und Natur und trotzdem gute Anbindung an die Stadt Liberec!

Geweldig, we gaan zeker nog eens terug.

Michel Kelderman
    14-5-2018

Het appartement is werkelijk geweldig. Marcella is een top gastvrouw en er ontbreekt je aan niets. Ze spreekt ook nog Nederlands. Bovendien centraal gelegen.

Om steeds terug te komen

Anneke
    3-2-2018

Ligt midden in mooi natuurgebied waar je morgens wakker wordt met het geluid van de natuur.

Zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters,Jo en Karolina.

Zeer goede informatiemap met uitstappen op de kamer.

En niet te vergeten, de heerlijke maaltijden die Karolina klaarmaakt.

Je kan er in de zomer of in de winter een vakantie doorbrengen wegens het mooi skigebied op 10 min van villa flamendr.

De sfeer s'avonds is tof omdat je samen met de andere gasten eet en je blijft altijd nog wat napraten met een drankje.

Zeer gezellig,afgewerkte kamers.Heel propere kamers die elke dag nagekeken worden door de eigenaars voor andere handdoeken ...enz.

En door hun dochtertje is het ook heel kindvriendelijk.

Echt een B&B om aan te raden.

Net hotel met fantastisch uitzicht

Ruud
    23-8-2017

Het hotel is op 1000 meter hoogte gelegen op een bergtop. Hierdoor heb je een fantastisch uitzicht over de omgeving en bij helder weer kijk je zo Polen in.

´s Winters is het op de berg Jested een wintersportgebied. Mede om die reden loopt er een kabelbaan vanaf de voet van de berg naar het hotel. Eten is goed.

Susan van Ulden
    21-8-2017

Het appartement is zeer ruim en heel schoon. We hebben er heel goed geslapen. De badkamer is ruim en heeft een fijne, luxe douche. De buitentemperatuur was tropisch, maar binnen bleef het aangenaam koel. We hebben geen minpunten ontdekt.

Liberec scoort een 7,8 uit 10, op basis van 53 reviews