vakanties Liberec

Reviews over Liberec

Geweldig, we gaan zeker nog eens terug.

Michel Kelderman,
    14-5-2018

Het appartement is werkelijk geweldig. Marcella is een top gastvrouw en er ontbreekt je aan niets. Ze spreekt ook nog Nederlands. Bovendien centraal gelegen.

Om steeds terug te komen

Anneke,
    3-2-2018

Ligt midden in mooi natuurgebied waar je morgens wakker wordt met het geluid van de natuur.

Zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters,Jo en Karolina.

Zeer goede informatiemap met uitstappen op de kamer.

En niet te vergeten, de heerlijke maaltijden die Karolina klaarmaakt.

Je kan er in de zomer of in de winter een vakantie doorbrengen wegens het mooi skigebied op 10 min van villa flamendr.

De sfeer s'avonds is tof omdat je samen met de andere gasten eet en je blijft altijd nog wat napraten met een drankje.

Zeer gezellig,afgewerkte kamers.Heel propere kamers die elke dag nagekeken worden door de eigenaars voor andere handdoeken ...enz.

En door hun dochtertje is het ook heel kindvriendelijk.

Echt een B&B om aan te raden.

Net hotel met fantastisch uitzicht

Ruud,
    23-8-2017

Het hotel is op 1000 meter hoogte gelegen op een bergtop. Hierdoor heb je een fantastisch uitzicht over de omgeving en bij helder weer kijk je zo Polen in.

´s Winters is het op de berg Jested een wintersportgebied. Mede om die reden loopt er een kabelbaan vanaf de voet van de berg naar het hotel. Eten is goed.

Susan van Ulden,
    21-8-2017

Het appartement is zeer ruim en heel schoon. We hebben er heel goed geslapen. De badkamer is ruim en heeft een fijne, luxe douche. De buitentemperatuur was tropisch, maar binnen bleef het aangenaam koel. We hebben geen minpunten ontdekt.

Uitstekend hotel met uitgebreid goed ontbijt

olderswww,
    3-8-2017

Zeer uitgebreid ontbijt. Wordt steeds aangevuld. Mooi ingerichte en schone kamers. Iedere dag nieuwe koffie en thee op de kamer. Handdoeken wissel. Kwaliteit boxspring bed. 3 kussens aanwezig (zij, rug slapers). Gratis poulebiljart, leeshoek, kinderspeelruimte. Parkeren op een afgesloten parkeerplaats tegenover het hotel voor Eur 8,00 p.dag. Ook kan er langs de weg geparkeerd worden. Vanuit het hotel ben je binnen 5 minuten lopen in het mooie centrum van Liberec met zijn leuke straatjes, gebouwen, restaurants, winkelcentrum Forum, busstation, treinstation etc. Ga ook een dagje naar Praag! Mooie stad op ongeveer een uurtje rijden. Parkeer de auto voor maar Eur 0,77 p.dag op parkeerplaats Cerný Most 1 (praag 20) en neem vandaaruit de Metro naar Námesti Republiky en je zit midden in het mooie centrum van Praag.

Liberec scoort een 7 uit 10, op basis van 53 reviews