Vakantiehuis Ellgera

3 reviews over Vakantiehuis Ellgera in het Nederlands

Een heerlijk verblijf!

Barbara
26-8-2018

Wat een fijn huis om in te verblijven. Het is lekker ruim, netjes verzorgd en smaakvol ingericht. De keuken is voorzien van alle apparatuur en keukengerei die je maar kunt bedenken. Buiten is er een grote tuin met drie plekken waar je kunt zitten / eten en een klein zwembad waar je bij warm weer de verkoeling kunt opzoeken.

In de nabije omgeving is behalve de mooie natuur niet zo heel veel te doen. Maar op 30-60 minuten rijden met de auto kun je naar verschillende national parks (vooral Ardspach vonden wij adembenemend) kajakken, rodelen, Praag en diverse andere leuke stadjes.

We komen zeker terug.

Ellis
11-8-2018

Prachtig gelegen, gezellige vakantiewoning, ruim en goed uitgerust. Inventaris goed voor meerdere personen. Twee gezinnen van 4 personen kunnen hier goed verblijven. Voor warme dagen een zwembadje om af te koelen. Veel ruimte om het huis, je zit vrij.G ezellige zit/eetruimte gecreeerd in kapschuur. Op drie/vier minuten rijden van Nova Paka waar alle voorzieningen voor handen zijn.

Van hieruit kun je prachtig wandelen en zijn er veel leuke uitstapjes te maken. Als er iets is, kun je een beroep doen op buurvrouw Alena.

Als je jager bent, is dit een prachtige uitvalsbasis. Voorzieningen daarvoor zijn aanwezig. Ook voor rust en natuurzoekers is dit een ideaal onderkomen.

Verhuurster Elly is laagdrempelig, toegankelijk en zeer communicatief ingesteld.

Wij waren hier met twee pubers van 14 en 17 en die vonden het wel fijn dat er NLse tv en wifi was. Wij hebben het erg naar de zin gehad, voelden ons zeer thuis.

Inge Verwey
11-7-2018

Heel mooi huis op een heerlijke plek aan de rand van een bosrijk gebied. Huis is voorzien van alle gemakken het voelt als een thuis. Een aanrader als je van natuur houdt maar ook redelijk in de buurt van Praag. Een plek om bij te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ellgera in Levínská Olešnice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ellgera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.