Pension Rokytka

39 reviews over Pension Rokytka in het Nederlands

Ik zou zeggen: "DOEN".

J.B. van Nieuwenhuijzen
16-1-2013

Prima plaats om tot rust te komen en de accu weer op te laden. Niets is de (Nederlands sprekende) gastheer en vrouw te gek om het hun gasten naar de zin te maken.

Ligging is prima en het oude (maar inwendig gemoderniseerde!) pand heeft zo zijn charme. De kamers zijn ruim en vooral schoon en dat geldt trouwens voor de hele entourage, die bovendien van alle gemakken is voorzien. Het ontbijt is uitgebreid en het, uitstekende, avondeten is zelfs voor een grote eter nog aardig doorwerken. Een grote tuin waar jong en oud zich kan uitleven maakt het geheel compleet.

Ligging is zonnig, veel bezienswaardigheden liggen binnen redelijke afstand. Het dorp ligt goed bereikbaar vlak bij de Duitse grens en is daardoor vanuit Nederland over de Duitse autobahnen prima aan te reizen.

Tenslotte: Als je hem dan toch nodig hebt: ook de huisarts kan goed uit de voeten met de Nederlandse taal en doet aan huisbezoek.....

Gereisd met partner in december 2012

Vriendelijk pension in mooie omgeving

Richard1974
1-1-2013

In een goed onderhouden gebouw zijn ruime appartenten gelegen. Het gebouwd ligt direct aan de doorgaande weg door het rustige dorp. Het dorp heeft een aantal bezienswaardigheden, de omgeving biedt tal van mogelijkheden.

De Nederlandse eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. De appartementen zijn schoon en lekker warm (wij waren er in de winter). Op de begane grond is er een "lounge" waar je 's avonds bij de open haard kan zitten, een spelletje kan doen of tv kan kijken. Het ontbijt is inbegrepen en vers.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

Mooie verzorgde accomodatie

M.j Wolffensperger
21-7-2012

gezellig en knus,mooie ligging goed uitgangspunt voor diverse dagtrips en wandelingen in de natuur.

Het personeel zijn tevens de eigenaars en altijd behulpzaam en gezellig. Vanuit de kamers zeer mooi uitzicht op de omgeving .

Gereisd met vrienden in mei 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Rokytka voor je op een rij gezet:

Een plekje naar ons hart!

Simone en Ludo
9-7-2012

We verbleven 1 weekje in Rokytka bij Peggy en André; 7 overnachtingen met ontbijt. De eerste avond aten we ook een 3-gangenmenu. Dit was zo lekker dat we de rest van ons verblijf het avondeten ook gebruikten in Rokytka. In de mooie en nette 2-persoonskamer werd ons bed dagelijks gedekt, de vuilbakjes geledigd en het badlinnen ververst. Rokytka heeft ook een zeer mooie tuin met een leuk zomerhuisje incl. terras en vijver met de bergen op de achtergrond.

Gereisd met partner in juli 2012

Heerlijk ontspannen

Postma
13-6-2012

De eerste keer dat ik het pension bezocht was de omgeving sprookjesachtig wit. Een heerlijke week echte winter op de ski's en op de slee. Het was enorm genieten, verse ontbijtjes,schone kamers en sanitair, té lekker eten en veel gezelligheid door de lieve eigenaren. Deze keer in de zomer naar Tsjechië vertrokken, erg benieuwd naar de omgeving zonder sneeuw. Prachtig was het! Wij hebben deze keer lekker gerelaxt in de prachtige tuin. Wil je er op uit dan is er heel veel te doen! Een aanrader voor iedereen die zich lekker een weekje wil laten verwennen, een prachtige omgeving wil verkennen, een sportieve vakantie wil of een weekend Praag wil ontdekken. Wij hadden heerlijke dagen, gezellige nieuwe mensen ontmoet en genoten van de super gastvrijheid van Peggy en André. Dit laatste is volgens mij de gouden sleutel die een verblijf in dit pension tot een feestje maakt!

Gereisd met partner in mei 2012

Mooi gelegen, goed verzorgd Pension

peekoo
2-6-2012

Voor de tweede keer bij Peggy en Dre, het is een super goed - mooi - en schoon verzorgd pension. Gastvrij en gezellig, het eten is er prima in orde.

Vanaf daar zijn mooie uitstapjes te maken, fietsen wandelen of per auto.

Iedere dag wordt de kamer schoongemaakt. Wij hebben weer veel van Tsjechië gezien, en komen vast en zeker weer terug naar Peggy en Dre.

Bedankt voor de mooi dagen.

Gereisd met partner in mei 2012

Gewoon Geweldig (of geweldig gewoon)

gerard van den bergh
7-5-2012

Vakantiehuis achter het pension gehuurd voor een week.

Mooie plek, met een warm ontvangst. Prima uitvalsbasis voor het ontdekken van de streek. En Praag op slechts een uurtje. André en Peggy geven je goede, leuke en vooral praktische tips. Daarnaast is André een fantastische kok die ook nog elke ochtend verse warme broodjes bracht.

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

Je bent gewoon THUIS!!

sidetje
4-5-2012

Heerlijk gastvrij pension, voor mensen die van genieten houden! Je wordt er behandeld als een prinses. Eten is perfect, en bij het ontbijt ontbreekt het je aan niks. Peggy en Dré, vervullen hun rol als gastheer en gastvrouw als geen ander! Kamers allemaal even proper, badkamers toiletten, proper! Heel de dag rent ze op en neer, van het ene karwei naar het andere! Groentjes komen allemaal uit eigen tuin! Van ons zijn ze nog echt niet af hoor! Tot in het najaar! Sil en Arno

Gereisd met partner in april 2012

Een prachtige plek om tot rust te komen

Tine en Peter
8-8-2011

Peggy en Andre weten wat mensen ontvangen is! Je voelt je meteen thuis en de aangeboden service is gewoon schitterend. Wij hebben onze vakantie doorgebracht in het aanpalend vakantiehuisje. Dit was perfect in orde en de persoonlijke toets gaf je echt meteen een vakantiegevoel. Het ontvangstmandje met zelfgemaakte confituur en pickels zette meteen de juiste toon en was de start van een zorgeloos weekje Tsjechie. Het ontbijt en de 3-gangen menu in het pension zijn ook aanraders!

Gereisd met partner in juli 2011

Pension Rokytka een echte aanrader, super

H.N. Peeters
4-8-2011

Wij hebben acht dagen genoten van de gastvrijheid van Peggy en Andre.

Het is een echte aanrader, de kamer gezellig ingericht en schoon. Ook in de huiskamer is het gezellig. In de tuin kun je heerlijk relaxen, deze is mooi aangelegd. Het ontbijt en de maaltijden zijn heel goed, vers is alles veel uit eigen tuin wat met veel liefde wordt geteelt.

De ligging in een rustige omgeveing, en vandaar uit kun je veel uitstapjes maken.

Wij hebben veel gezien en het is er erg mooi, groen en heuvelachtig.

Wil je ergens naar toe geen probleem het wordt geregeld, middels tips en peggy zet de Laptop wel even aan om inlichtingen te zoeken.

Peggy en Andre vele malen bedankt, en wij komen zeker weer een keer bij jullie op vakantie.

Gereisd met partner in juli 2011

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Rokytka in Kryštofovo Údolí, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Rokytka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.