Kryštofovo Údolí

Reviews over Kryštofovo Údolí

Ik zou zeggen: "DOEN".

J.B. van Nieuwenhuijzen,
    16-1-2013

Prima plaats om tot rust te komen en de accu weer op te laden. Niets is de (Nederlands sprekende) gastheer en vrouw te gek om het hun gasten naar de zin te maken.

Ligging is prima en het oude (maar inwendig gemoderniseerde!) pand heeft zo zijn charme. De kamers zijn ruim en vooral schoon en dat geldt trouwens voor de hele entourage, die bovendien van alle gemakken is voorzien. Het ontbijt is uitgebreid en het, uitstekende, avondeten is zelfs voor een grote eter nog aardig doorwerken. Een grote tuin waar jong en oud zich kan uitleven maakt het geheel compleet.

Ligging is zonnig, veel bezienswaardigheden liggen binnen redelijke afstand. Het dorp ligt goed bereikbaar vlak bij de Duitse grens en is daardoor vanuit Nederland over de Duitse autobahnen prima aan te reizen.

Tenslotte: Als je hem dan toch nodig hebt: ook de huisarts kan goed uit de voeten met de Nederlandse taal en doet aan huisbezoek.....

Gereisd met partner in december 2012

Vriendelijk pension in mooie omgeving

Richard1974,
    1-1-2013

In een goed onderhouden gebouw zijn ruime appartenten gelegen. Het gebouwd ligt direct aan de doorgaande weg door het rustige dorp. Het dorp heeft een aantal bezienswaardigheden, de omgeving biedt tal van mogelijkheden.

De Nederlandse eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. De appartementen zijn schoon en lekker warm (wij waren er in de winter). Op de begane grond is er een "lounge" waar je 's avonds bij de open haard kan zitten, een spelletje kan doen of tv kan kijken. Het ontbijt is inbegrepen en vers.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

Mooie verzorgde accomodatie

M.j Wolffensperger,
    21-7-2012

gezellig en knus,mooie ligging goed uitgangspunt voor diverse dagtrips en wandelingen in de natuur.

Het personeel zijn tevens de eigenaars en altijd behulpzaam en gezellig. Vanuit de kamers zeer mooi uitzicht op de omgeving .

Gereisd met vrienden in mei 2012

Een plekje naar ons hart!

Simone en Ludo,
    9-7-2012

We verbleven 1 weekje in Rokytka bij Peggy en André; 7 overnachtingen met ontbijt. De eerste avond aten we ook een 3-gangenmenu. Dit was zo lekker dat we de rest van ons verblijf het avondeten ook gebruikten in Rokytka. In de mooie en nette 2-persoonskamer werd ons bed dagelijks gedekt, de vuilbakjes geledigd en het badlinnen ververst. Rokytka heeft ook een zeer mooie tuin met een leuk zomerhuisje incl. terras en vijver met de bergen op de achtergrond.

Gereisd met partner in juli 2012

Heerlijk ontspannen

Postma,
    13-6-2012

De eerste keer dat ik het pension bezocht was de omgeving sprookjesachtig wit. Een heerlijke week echte winter op de ski's en op de slee. Het was enorm genieten, verse ontbijtjes,schone kamers en sanitair, té lekker eten en veel gezelligheid door de lieve eigenaren. Deze keer in de zomer naar Tsjechië vertrokken, erg benieuwd naar de omgeving zonder sneeuw. Prachtig was het! Wij hebben deze keer lekker gerelaxt in de prachtige tuin. Wil je er op uit dan is er heel veel te doen! Een aanrader voor iedereen die zich lekker een weekje wil laten verwennen, een prachtige omgeving wil verkennen, een sportieve vakantie wil of een weekend Praag wil ontdekken. Wij hadden heerlijke dagen, gezellige nieuwe mensen ontmoet en genoten van de super gastvrijheid van Peggy en André. Dit laatste is volgens mij de gouden sleutel die een verblijf in dit pension tot een feestje maakt!

Gereisd met partner in mei 2012
Kryštofovo Údolí scoort een 8,3 uit 10, op basis van 5 reviews