Reviews over Kozakov

Dit pension ligt op ongeveer 750m hoogte, echt bovenop de

Boeter,
    10-4-2007

Dit pension ligt op ongeveer 750m hoogte, echt bovenop de berg, dus rondom heb je een super mooi uitzicht. bij mooi weer kun je aan de ene kant praag zien, maar aan de andere kant ook een super uitzicht op het reuzengebergte. in het foldertje in het pension stond dat je bij mooi weer 1/3 van tsjechie kan zien wat we eerst niet geloofden totdat het helemaal helder weer was en we het zelf konden zien, zo`n uitzicht hadden we nog nooit gezien, zelfs niet vorig jaar in oostenrijk. het eten is goed hier voor weinig geld.

dit gebied is mooi voor fietsers en voor wandelaars. we hebben zelfs paragliders naast het pension naar beneden zien gaan.

het hele pension is net gerenoveerd dus alles is in principe nieuw en netjes.

wij zijn deze keer een weekend geweest, maar we hebben voor deze zomer 2 weken alvast geboekt, echt een aanrader

Heerlijk hotel, alles is splinternieuw en de ligging is te

Fam Dennekamp,
    2-7-2006

Heerlijk hotel, alles is splinternieuw en de ligging is helemaal geweldig! Veel te doen in de regio dus echt een aanrader!

Kozakov scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews