Hotel Pension Lesni Chata

Kleine hotelsWeer vandaag8°2°
Hotel Pension Lesni Chata
7,3

• Ligging t.o.v. pistes8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Lesni Chata voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Pension Lesni Chata in het Nederlands

Met jonge kinderen

goed en sfeervolle rustige omgeving

Fam . van Zuilen
1-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Goed hotel , familie-kamers aanwezig : 2 ruime kamers met een tussen-deur , ideaal met kinderen .

Ontbijt-buffet : prima

dinner-buffet: goed is m.n. voor kinderen ideaal ( dinner-buffet is alléén wanneer er genoeg gasten zijn)

2007

Nieuw hotel bouwjaar 2006

Rob
13-9-2007

Nieuw hotel bouwjaar 2006.

Zeer goed hotel vriendelijk personeel en hele goede keuken kamers heel mooi.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pension Lesni Chata in Korenov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pension Lesni Chata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.