Hotel Korinekstersterster

• 4.4Ligging t.o.v. pistes

Tonen op kaart

15 reviews over Hotel Korinek

• 4R. Dodemont24-10-2006

Tijdens een bezoek aan dit hotel heeft de eigenaar geweigerd noodzakelijke medische hulp in te roepen voor een van zijn gasten. Maakt ook publiekelijk ruzie met gasten.

Gereisd in oktober 2006

• 5A. van Oorsouw22-10-2006

Niet doen! De eigenaar is een draak. Maakt publiekelijk ruzie met gasten. Gedraagt zich erg lomp. Weigert medische hulp in te schakelen in noodgeval omdat hij geen zin heeft contact met de politie die in zulke gevallen altijd gewaarschuwd wordt. Is bang voor eigen hachje en vergunning en laat gasten daarom in de steek.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in oktober 2006