Reviews over Jilemnice

Heerlijke plek voor een veelzijdige vakantie!

Rene en Marike de Reuver,
    23-7-2011

Prima comfortabel en licht appartement. Gastvrije eigenaar die in alles wil helpen en goede tips heeft voor uitstapjes in de omgeving. De grote tuin is ideaal voor kinderen om te spelen, de trampoline en het zwembadje te gebruiken. De omgeving is heel geschikt om (met kinderen) te ontdekken. Er is veel te doen, op korte afstand. De omgeving is prachtig en laat Tsjechie zien in haar oude en nieuwe facetten.

Jilemnice zelf is een mooi plaatsje waar het dorpsplein in 2010 is opgeknapt. Een mooi plein om het echte Tsjechie te proeven.

Door de lagere prijzen is het plezierig om met het hele gezin te kunnen genieten van de restaurants, pizzeria's, stoeltjesliften, musea, enzovoort.

dana en lenka,
    25-4-2010

Een super vakantie accomodatie . Met elk probleem helpt dit gezin graag.

Zeer gastvrij en zeker tot herhaling vatbaar. Tot volgend jaar !

Jilemnice scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews