Camping 2000 / Jested

Camping 2000 / Jested
6,4

Op een toplocatie bij Jested, de hoogste berg van Tsjechië, ligt Camping 2000. Voor verkoeling bieden het zwembad en het meer uitkomst. Er is animatie voor verschillende leeftijden. Leuk om te doen is wandelen op de Jested, een bezoek aan Mala Kala, een dagje dierentuin Liberec of een bezoek aan het strand.

442 reviews over Camping 2000 / Jested in het Nederlands

Geweldige jaren gehad op Camping 2000!!

Sjoukje Timmermans.
21-5-2019

Na jaren naar andere landen te zijn geweest, nu voor de 9e keer weer eens op camping 2000 terug. Wat is er veel veranderd, en wat is het prachtig geworden! We verbleven nu in een zeer luxe huisje, zeer ruim en super schoon! We hebben altijd jaren met heel veel plezier op deze camping gestaan! We wensen Jan en Ciska, Fabian en alle anderen een heel goed seizoen, en denken met liefde terug aan hele mooie tijden daar!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Super leuk voor het hele gezin

Valentijn
30-4-2019

Wij hebben heerlijk genoten van onze voorjaarsvakantie. De omgeving is hier schitterend. De mensen van de camping zijn gezellige mensen. De kinderen hebben zich elke dag vermaakt met skelteren, tafeltennissen, wandelen door de bossen, hutten bouwen enzo. Volgend jaar weer!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Mooie camping in Tsjechie

Anthony Sparreboom
7-2-2019

Mooie groene camping met veel bloemen en struiken in de lente. Lekker eten in het restaurant die opengaat op verzoek. Wij hebben genoten van de omgeving en de goede faciliteiten met name het sanitair.

Tsjecho Reizen

Hier komen we niet meer terug

J.W.
21-10-2018

Laat ik positief beginnen: de locatie is top, biedt tal van mogelijkheden voor leuke uitjes. Wandelen op de jested, met stepjes naar beneden, rotsformaties bij Hruba skala, het openluchtbad, Mala Skala, de dierentuin in Liberec. Je moet het wel zelf allemaal opzoeken via internet, het foldermateriaal op de camping is erg summier. Camping was een tegenvaller. Onaardige campingeigenaren, toiletgebouw is in potentie een mooie gebouw, maar wordt slecht schoon gehouden en het water is regelmatig koud. Glijbaan gevaarlijk voor kinderen! Voor ons nooit weer.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

groot succes

Fam. Jansen
6-9-2018

Wij hebben ons verbaasd hoe de eigenaren Jan en Ciska erin slagen om ondanks de grootte van de camping, tijd en aandacht voor hun gasten te maken en zoveel mogelijk aan alle wensen te voldoen. Dat we heel tevreden terugkijken op onze vakantie komt door het aangename weer, in combinatie met de mooie omgeving, verrassende activiteiten op de camping zoals de spooktocht én dat de camping ondanks de hoeveelheid gasten goed geleid wordt.

Opvallend vonden wij dat Ciska de moeite nam om op zondag broodjes voor ons af te bakken aangezien wij niet in de gelegenheid waren om de dag ervoor een bestelling te doen. Jan heeft zich ingespannen om een stekker te vinden waarmee we onze elektrische auto konden opladen. In onze beleving zijn zij, en de medewerkers de hele dag in touw om iedereen een mooie vakantie te bezorgen.

Een verbeterpunt is het verstrekken van een aantrekkelijke folder waarin de activiteiten uit de omgeving staan opgesomd. Maar we begrepen van een van de medewerkers dat hieraan gewerkt wordt!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

veel zaken niet op orde!

Haiko
26-8-2018

Mooie omgeving en mooie ruime kampeerplaatsen. Dat waren wel de positieve punten. Nieuwe toiletgebouw was niet schoon, douches met wisselende temperatuur en lauw afwaswater. Bediening in restaurant is slecht ingewerkt en sommigen zijn onvriendelijk en letten niet op. Gerechten komen te laten, zijn verkeerd of komen helemaal niet.
Eigenaar die wordt gewezen op een verstopt putje bij een watertappunt en dit met ogenschijnlijk veel tegenzin noteert maar niet verhelpt. Week later putje nog steeds verstopt. Eigenares die personeel afblaft waar je bij staat. Zwembad gedateerd en te klein in verhouding tot grootte camping. Een zee aan badslippers vlak voor de ingang van het zwembad. Erg rommelig en niet uitnodigend. Er wordt veel geïnvesteerd in uitbreiding van de camping, helaas niet op het goed op orde hebben van de basale zaken. Niet goedkoop voor Tsjechische begrippen. Tsjechische prijzen waren op z'n plaats geweest.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Zeker nooit meer voor ons

P.A.M.
21-8-2018

Ruime plekken, leuke animatie voor de kinderen, mooie omgeving. Verder is er voor ons weinig positief te melden. Hygiëne op de camping is erg slecht. Ondanks herhaalde melding bij de eigenaar werd er slecht schoon gemaakt daardoor waren er veel zieken. Pas daarna (2 weken later!) ging men met hogedruk en chloor aan de gang. Sanitairgebouw is 's nachts dicht. Met zoveel zieken was dat onbegrijpelijk. Er wordt niet gecontroleerd op geluidsoverlast, service bij brood is slecht. Vaak was er te weinig, ook als je besteld had. Het is ook 3x zo duur als in het dorp Osecna. Op de animatiemeiden en een Poolse hulp na is het personeel ongeïnteresseerd en ongemotiveerd. Eigenaar berispt zijn personeel waar klanten bij staan. Probleem is echter dat hij het zelf niet geregeld heeft en die jongelui daar weinig aan kunnen doen. Ondanks de 20 jaar die deze mensen de camping al beheren is het een amateuristische ongeorganiseerde structuur.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Prima camping, Hollandse prijzen.

Karin
19-8-2018

De prijzen op deze camping zijn aardig Nederlands :-/
Broodjes duur vergeleken bij het winkeltje in het dorpje. Voor de zondag hadden wij besteld, maar mijn bestelling was niet compleet. De jongedame die het moest regelen was er echt mee aan. De plekken achteraan zijn groot. Tijdstip van het schoonmaken van het sanitair gebeurt als het heel druk is; 's morgens rond 9 uur. (niet heel handig). Jammer dat het achterste toiletgebouw 's nachts dicht gaat... wel later dan gemeld (23.00 uur) maar 's morgens om 7 uur ook nog dicht. Het afwaswater is heel lauw. Veel zieken om ons heen... zwembadwater? Mooie omgeving, heerlijk om te wandelen. Bij aankomst wordt er niet gevraagd hoe de reis was oid. Hoeft natuurlijk niet persé maar kan denk ik beter.

Matig....

Anne
13-8-2018

De camping is op zich redelijk mooi opgezet, maar er zijn een paar rare dingen. Zo krijg je als gezin 1 druppel om mee te douchen en de slagboom mee te bedienen. Je kunt dus alleen na elkaar douchen en dan ook nog eens niet op dezelfde tijd broodjes halen in het dorp (lekkerder en goedkoper). Ook wonderlijk is dat je aan de douches en wc’s niet kunt zien of ze bezet zijn waardoor er steeds aan de deur gemorreld wordt... In de buurt is wel het een en ander te doen, maar die informatie moet je echt zelf vinden, op een paar tjechische folders na is er niets te vinden. Googelen of aan de buren vragen wordt er dan gezegd... Het sanitair was niet schoon, er brak zelfs een virus uit waardoor veel mensen ziek werden (overgeven, buikpijn), dat leverde ons een doodziek kind op onderweg naar huis. Eerlijk is eerlijk, de warmte hielp niet daarbij. De service is wisselend, soms onvriendelijk, maar soms ook heel aardig. Wel draait veel om geld!

Geweldige tijd gehad

Fam. Van Hell
13-8-2018

Vier geleden geleden ook hier geweest en je ziet dat de eigenaren veel energie in verbeteringen hebben doorgevoerd. Goede sanitaire voorzieningen met goed warm water. Afwas gelegengehden zelfs met heet water. de gehele dag door wordt het sanitair schoongemaakt. Bar/restaurant met goed eten en drinken, een houtgestookte pizza oven, en nette prijzen. Iedere dag vesre broodjes op bestelling. Wij kwamen een dag eerder dan geboekt aan en ondanks dat de camping vol was werd er moeite gedaan een plekje te vinden. Dank daarvoor. In de omgeving veel te zien en te doen, zandstranden, rotsen en watervallen. Animatie is leuk voor verschillende doelgroepen en leeftijden.

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 2000 / Jested in Januv Dul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 2000 / Jested zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.