Camping 2000 / Jested

• 7.6Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

Op een toplocatie bij Jested, de hoogste berg van Tsjechië, ligt Camping 2000. Voor verkoeling bieden het zwembad en het meer uitkomst. Er is animatie voor verschillende leeftijden. Leuk om te doen is wandelen op de Jested, een bezoek aan Mala Kala, een dagje dierentuin Liberec of een bezoek aan het strand.

519 reviews over Camping 2000 / Jested

• 10Daphne Maczolleck12-08-2020

De camping is een grote familie

Hele gezellige camping, veel verschillende accomodaties die samen komen bij het zwembad en de kantine. Het personeel ontvangt je met veel plezier en ze betrekken je graag bij hun activiteiten. Het ontbijt is geregeld en er is zelfs een app waar updates over de camping in staan. Veel toeristische bezienswaardigheden in de buurt en voor de kinderen is er op de camping en in de buurt veel te doen. Jong en oud komen hier samen. Ik kom hier graag weer terug.

• 10Eetgelegenheden

• 9priscilla12-08-2020

TOPPIE!!!!!

Top! Vriendelijk personeel. Goede sfeer en faciliteiten. Leuke receptie en goed ontbijt. Een leuke app waar je alles op kan overzien. Wij zaten in een safari tent, waar alles goed geregeld was! Wij komen hier zeker terug.

• 9Eetgelegenheden

• 10Judith Bot12-08-2020

gezellige familie camping voor jong en oud!

Alles is goed geregeld, ontbijt kan je elke dag vers ophalen. Leuke activiteiten voor jong en oud. Super gezellig personeel.

• 9Eetgelegenheden

• 10Youssef09-08-2020

Helemaal top!!!

Top camping!! 6 jaar gelden voor het laatst geweest. Super warm onthaald en echt heerlijk genoten. De pizza’s zijn echt een aanrader en er is lekker veel te doen in de omgeving. Sanitair gebouw wordt goed schoon gehouden en er zit genoeg ruimten tussen de staan plaatsen dus 1,5 meter afstand gaat makkelijk. De volgende keer blijven we langer!

• 10Eetgelegenheden

• 6Fam vakantie09-08-2020

Bibberen bij 30 graden in een mooie omgeving

Sjagarijnig ontvangst en check-out.

Leuke kampeerplekken, veel schaduw en kraantjes. Fijn formaat camping met een relaxte sfeer maar mi snakt deze camping naar een frisse wind (schilderwerk, onderhoud, lang gras, nieuwe ideeën ed) Het zwembad is verouderd en zelfs bij 30 graden echt te koud, bibberende kindjes. Een gemis dat er geen toezicht is, zowel bij het zwembad als savonds op de camping.

Horeca niet oké. raar melig pizza deeg, niet gaar, blikchampignons. Geen vega snack (kaassoufle) verkrijgbaar. Bijna alle ijsjes op. Oude toiletgebouw: rijp voor de sloop (poeplucht). Winkel(?) heeft vrijwel niets.

Douchen met een druppelsysteem betekent dat je als familie niet ff snel kan douchen (druppel doorgeven).

WiFi matig.

Mooie omgeving, zoveel leuks om te doen! Kasteel Frydland, Praag, Liberec, strandje. Absolute klapper: wandeltocht in het Boheems paradijs,mooi!

Tip: kijk je rekening na: staat bij iedereen een bijzettentje bij.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9RvH08-08-2020

Heel fijn verblijf!

Fijne camping met enkele mooie en moderne huisjes. Animatie, veel kinderen van alle leeftijden, ook tieners. Leuk chillen in de bus! Goede service, veel animatie. Leuk zwembad en enorm veld om te sporten.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 7CW07-08-2020

Super omgeving!

Vanwege corona kwamen wij in Tsjechië op camping 2000. De camping was half vol met Nederlanders maar erg gezellig. Zoon van 12 had veel vrienden en vermaakte zich in de chill bus. Dochter van 9 vond de avonden in de bar gezellig en had ook snel vriendinnen. Eten in restaurant was slecht en duur. Zwembad is koud en klein voor als de camping vol is. Opvallend vonden wij dat de camping overdag leegstroomt. Er is veel te doen maar je moet wel veel rijden. savonds komt iedereen terug. Tips: liberec zoo, liberec jump arena bij slecht weer, mala skala kanoën, dagje Praag, dagje reuzengebergte met boomkroonpad was mooi maar ver, eten bij golf jested, klimmen en steppen vanaf berg jested, zwemmen bij Hammr meertje. Kortom prima om je 2 weken te vermaken maar je moet wel van de camping af. Wegen zijn slecht en 60 km is hier heel ver. Camping best leuk dus, maar omgeving vooral! 1 slecht wc hok en 1 nieuwe.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8jan van lieshout04-08-2020

Leuke gezellige camping met een topanimatieteam

Erg leuke ontvangst , eigenaren doen hun best om het de mens naar hun zin te maken, prachtige omgeving aan de voet vd berg. Tip... wandel naar boven (zweten) daar n hapje doen en dan met de step naar beneden..Kicken !! zwembad met glijbanen , knap eten, heerlijke cappuccino, prachtig nieuw sanitair en accomodatie voor ieder wat wils..en het animatie team krijgt geen 10 maar een 11..speciaal voor hun inzet. kom zeker een keer terug

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 8Fam Dokter03-08-2020

Leuke camping!

Het is een leuke camping waar de jeugd zich prima kan vermaken. Wij hadden een mobilehome, aangezien we een beetje te vroeg waren konden we zien hoe sommige mensen het achterlaten. De schoonmaakster heeft het daarna goed schoongemaakt. Erg netjes van haar!!! We hebben later nog wel het bestek afgewassen daar zaten de etensresten nog aan. Vraag me dan af hoe doen mensen dit dan thuis?? Voor de rest was het prima vertoeven, service van de camping was prima. Restaurant is goed heeft wel camping prijzen, maar dat is voor hollandse begrippen nog steeds wel goedkoop. Al met al zeker een aanrader voor gezinnen, ook met oudere kinderen.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 5Fam. Pols30-07-2020

Tsjechië/omgeving een 10, camping/personeel een 5

Vanwaar de titel? Tja, een vakantie met 2 gezichten.

Het feit is dat het een schitterend land is met prachtige natuur. Die hebben wij dan ook volop bezocht. Er is ook genoeg te doen/te beleven. Ja daar moet je wel redelijk voor rijden. Maar je wordt rijkelijk beloond. En de prijzen zijn prima, dus daar hoef je het niet voor te laten.

Maar op de camping zelf is naar onze mening niks te beleven. Een matig zwembad met achterstallig onderhoud, zoals eigenlijk veel op de camping. 2 speeltuintjes van niks. Beetje vergane glorie! Men lijkt ook niet de moeite willen doen om vakantiegangers een fijne vakantie te bieden.

Verbleven in 8p caravan, waarbij er inventaris voor slechts 5 was. Dat is natuurlijk raar. Gelukkig waren wij maar met 3'en. Matig schoon bij aankomst (maar dat is bij iedere accommodatie op iedere camping zo). Wel een mooi plek op de camping, die verder heerlijk rustig was, waarschijnlijk omdat camping maar 50% bezet was.

• 6Staat v/h sanitair

Camping 2000 / Jested info