We hebben een aantal aanbieders voor Januv Dul voor je op een rij gezet:

Reviews over Januv Dul

Klein dorpje

Fam Smits
    5-9-2016

Postkantoor, waar men geen Duits of Engels spreekt Informatie (Engels sprekend) Gezellig restaurant Dorpswinkel waar het personeel ontzettend zn best voor je doet.

Er is in de buurt ook een Discotheek

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Totale rust. Frankrijk 20 jaar terug in de tijd

JOLINE VERHAGEN
    22-1-2016

We hebben verblijft op holiday parc Valley View in nieuwe bungalows en het is ons super bevallen. we konden gebruik maken van de faciliteiten van camping 2000 wat er naast ligt. Lekkere pizza's uit de steenoven en bijkomen in het zwembad na verschillende actieve uitstapjes in de omgeving. In het dorp zelf heerst totale rust waar je kan ontsnappen aan de drukte waar iedereen de dag van vandaag in zit.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2015

Januv Dul, een stad in slaap

FamVosRidderkerk
    20-8-2014

In het dorpje is helemaal niks te doen of te verkrijgen. Je moet echt voor goede boodschappen de berg over naar Liberec. Daar is een groot winkelcentrum met een soort Albert Heijn maar dan 5x zo goedkoop.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 02 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer fijn verblijf !!

brian
    6-3-2014

We zijn vorig jaar mei 2 weken bij januv dul geweest. Wat een schitterende locatie. We wilden echt een goede ontspan vakantie met af en toe een uitstapje. De eerste dag (we hadden overigens een blokhut) was het even uitpakken en slapen en de volgende dag wil je gelijk een lekkere wandeling maken door de omliggende bossen. We zijn ook vaak in de bar geweest en dan valt ook echt wel op dat het personeel, wat vrijwel allemaal nederlands spreekt, goed getraind is en er echt op uit is je te helpen, vooral de man bij de pizzahut was daar erg bekwaam in. De voorzieningen voor de gast is allemaal goed onderhouden en netjes verzorgd. Het huisje is echt een oase van rust. Lekker schoon en veel aandacht voor de aankleding. Je zit wel midden in de bossen maar met een uurtje zit je in praag. Daar kan je ook heerlijk struinen en al het moois van tsjechie bekijken. Gelukkig is tsjechieook nog eens goed voor je portomonee. Alles bij elkaar hebben we onwijs genoten en komen zeker dit jaar weer terug.

Gereisd Met partner in Mon May 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke camping

Rob 't Hart
    4-9-2013

Fijne stacaravan gehuurd, heerlijk zwembad met glijbaan en een goede uitval basis naar vele mooie plaatsen Tsjechie. B.v. Praag ligt op 1 uurtje rijden. rondom de camping is genoeg te doen tijdens mooi en minder mooi weer! Ook voor wandelaars en bikers is er dit deel van Tsjechie aan te raden. In de omgeving (en ook op de camping) is het eten echt goed en voor lage prijzen! Voor de kinderen is er een zeer enthousiast entertainmentteam. En dagelijks worden in de ochtend verse broodjes gebracht. Wij hebben er een fijne vakantie gehad. Verwacht in Tsjechie geen bom volle discotheken of ander "vermaak" ga dan naar Spanje of Frankrijk, voor een fijne ontspannen vakantie ga je wel naar Tsjechie! En zeker vor een heel goedkope vakantie.

De eigenaren zijn twee prettige mensen waar we fijn en hartelijk door ontvangen zijn. Ze hebben een leuke camping in een schitterende omgeving en doen er alles aan het de gast naar de zin te maken!

Met vriendelijke groet; Rob 't Hart

Gereisd Met partner in augustus 2013