Hotel Sporthotel Drevona

1 review over Hotel Sporthotel Drevona in het Nederlands

Met oudere kinderen

Zeer vriendelijk en nette kamers

Smit
21-12-2009

Via internet geboekt. Waren volgens mij de eerste Nederlandse gasten. Vrouw van eigenaar spreekt en schrijft duits. Hotel bestaat uit een hoofdgebouw en een 100 meter verder op gelegen bijgebouw. Hier hebben wij in gezeten. Was net geopend. Zeer mooi appartement. Ontbijt was in het hoofdgebouw en erg sober.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sporthotel Drevona in Janov nad Nisou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sporthotel Drevona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.