Hotel Malevil

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Malevil voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Malevil

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Check-outTot  11:00

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis , Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Malevil in Jablonné v Podještedí, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Malevil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.