Pension U Bernardyna

Geweldig pension

A.J. Willems
8-10-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geweldig pension. Ligt op een rustige plek iets buiten het centrum. Mooie ruime kamers, bedden zijn wat minder, maar ok. Het eten is erg goed, ontbijt 's morgens niet echt uitgebreid maar ruim voldoende. Eén man spreekt goed Duits, de rest niet. Het is 's avonds bij het eten gewoon gezellig, lekker relaxte sfeer. We gaan zeker nog een keer terug. En....,het is niet duur. Is ook belangrijk, dan is een weekje wintersport nog leuk!

Wij zijn hier in de krokusvakantie geweest

A.J. Willems
21-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn hier in de krokusvakantie geweest. Mooi pension, niet erg luxe, maar wel netjes. Ligging is erg rustig en toch gunstig tov de skipistes. Er is één man die goed duits spreekt, de rest doet wel erg zijn best. Het eten is uitstekend, erg lekker. Het ontbijt 's morgens is niet echt uitgebreid maar wel goed, en genoeg. Zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding gaan wij er zeker nog een keer naar toe.

Prima pension, met heerlijk eten

Mieke
8-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima pension, met heerlijk eten. Eigenaar maakt er ook een gezellige oud en nieuw van. We hadden een ruime, nette kamer. Bedden waren iets minder dan gewend, maar ondanks dat, lekker geslapen. Ligging is rustig, maar toch dicht bij centrum en, indien voldoende sneeuw, kan je naar de liften skieen. Terug wel lopen, omdat de weg dan omhoog loopt.

2006

We zijn hier met 8 'jongeren' geweest

Wendy
12-9-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn hier met 8 'jongeren' geweest. Super tijd gehad. Er is 1 man die goed Duits spreekt, het andere personeel helaas alleen Tsjechisch. De man is 's ochtend en 's avonds aanwezig.

De service is echt super! De man wilde 's avonds sluiten, hij gaf ons een soort van thuistap zodat we onder het genot van een biertje konden blijven zitten.

Na een zaterdag stappen zouden we het ontbijt missen. Toen zette hij het voor ons gewoon een paar uur later klaar! Na een dag erg regenen en mountainbiken waren onze kleren zeiknat. Spullen gingen de droger in, en kregen we de volgende dag gevouwen terug. En meer van dat soort dingen.

Echt super!

Het avondeten was er ook erg lekker!

Nadeeltjes: gehorig en geen geweldige bedden.

• Ligging t.o.v. pistes8

Een geweldig pension hier doen de eigenaars veel om het hun gasten naar de zin te maken. Eten fantastisch zeker voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension U Bernardyna in Harrachov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension U Bernardyna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.