• Ligging t.o.v. pistes7,0

1 review over Pension U Beranku in het Nederlands

In de voorjaarsvakantie dit pension bezocht

ellis, 1-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

In de voorjaarsvakantie dit pension bezocht. Geweldige bediening, ontzettend vriendelijk. We hadden 6 kinderen bij in de leeftijd 1-9 jaar. Met het eten (halfpension) werd daar bijzonder goed rekening mee gehouden! Alles wat ze wilden konden ze eten. Halfpension was a la carte, maar we konden ook van de kaart afwijken, geen probleem! Wij (5 personen) bewoonden heel het souterrain (!) waar plaats was voor 8 pers. met een sauna, douche, wc, 2 slaapkamers en een keuken. Mochten we Harrachov nog een keer bezoeken weten wij in ieder geval waar we gaan slapen!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension U Beranku in Harrachov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension U Beranku zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension U Beranku scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.