Hotel Sporthotel Ryzoviste

5.5Voldoende

Tsjechie, Liberec (Liberecký), Harrachov

5.5Voldoende

• 8.9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel Ryzoviste voor je op een rij gezet:

• Sauna

19 reviews over Hotel Sporthotel Ryzoviste

• 4hendrik28-06-2010

slecht

het eten is koud en smaakt nergens naar, de kamers stinken van binnen en het uitzicht naar beneden is niet echt fris. kort om niet heen gaan!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in juni 2010

• 9pavava28-06-2010

Goeie week gehad.

Het sporthotel in Ryzoviste is een prima sporthotel. We gingen er met school voor een werkweek naartoe. Goeie week , weinig minputen. Personeel is vriendelijk , goed eten en prima uitzicht.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 7bas21-05-2009

mooie omgeving voor sprotief ingestelde mensen

Voor Nederlandse begrippen is het een pover hotel. voor Tsjechische begrippen is het een goed hotel. De douche is minder, warm water was niet elke dag aanwezig, maar het eten was eenvoudig maar heerlijk en voldoende. Het ontbijtbuffet was royaal met voplop keuze. De mensen waren vriendelijk en behulpzaam. Als je het eten te eenvoudig vindt, is een wandeling naar het dorp slechts 15 minuten. Voor € 10 kan je een uitstekend 3-gangenmenu vinden. Dat is zeker aan te raden omdat je dan elke dag iets anders kan uitproberen. Gezien de beoordelingen gingen we met grote twijfels, maar het is ons geweldig meegevallen.

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 4Ingrid14-03-2009

simpel hotel, perfecte ligging

het personeel is onvriendelijk, de kamers zijn simpel maar goed genoeg, ontbijt en lunch zijn goed, diner is vooral voor de kinderen minder lekker. Het hotel ligt aan de piste, perfecte ligging, piste-uizicht vanuit onze kamer! Wij waren met de bus en moesten heel ver lopen vanaf het uitstappunt. Voor kinderen is er weinig, voor leeftijd onze kids voldoende: pooltafel/voetbalspel. Er is 's avonds helemaal niks te doen.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

• 2Wij24-02-2009

Waardeloos

Hoewel op alles voorbereid, schrokken toch wel van wat wij aantroffen: schimmel, vieze geur, naar urine stinkend toilet (hadden gelukkig zelf schoonmaakmiddelen meegenomen). Er wordt niet schoongemaakt. In het hele hotel behalve restaurant wordt er gerookt. Personeel stug, spreken geen Engels, Duits. Afgebekt worden door schoonmaakster omdat wij de handdoeken op de grond hadden gelegd. Het was de 3e dag, dan zouden wij schonen handoeken krijgen. Personeel die met een functiebord "student" opliepen. Werd de vraag te moeilijk dan werd er naar het bord gewezen. Maar dan kwam er ook geen ander om te vragen wat je wilde. Kortom behalve de ligging is het gewoon een waardeloos hotel. Leuk voor een schoolreisje maar dan houdt het verder ook op. De Tjechen in dit gebied zijn nog niet toe aan toerisme. (moeten nog veel leren). Tip: skieen doe je in Oosterijk en als je goed zoekt kun je voor het zelfde geld perfect naar Oostenrijk.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 4thijs bosters12-01-2009

nooit meer

hotel lijk niet op een hotel. douche slecht douche kop kapot schimmel rond douchebak deuren en randen wc pot half los. bedden slecht spiraal is een houten plank matras is 10cm dik , gordijnen los en gescheurd,
    s morgens gelost met de mededeling jullie hotel ligt daar boven 800 meter omhoog lopen met onze bagage door de sneeuw volgens de chauffeurs konden ze boven draaien. later velen hollandse bussen zien draaien boven

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2009

• 8Annie van den Corput15-09-2007

Wij zijn in de zomer geweest, en het was er prachtig, de omgeving. Je kon er goed wandelen, fietsen, skeeleren etc. Vanuit het hotel kon je een wandeling maken naar kleine watervallen.Het was recht to hotel(je zag het bijna niet) omhoog en dan kwam je bij de watervalletjes uit. Schitterend gewoon, geweldig. Lekker eten in de omgeving en leuke barretjes.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 9Sander Worseling07-07-2007

Hallo allemaal. Ik ben met mijn school 't Beeckland naar dit hotel geweest voor een weekje. Alle 3e jaars van deze school gaan altijd naar Tsjechië en dit jaar voor het eerst in dit prachtige hotel. Iedereen heeft het naar zijn zin gehad en er was genoeg te doen. Groeten, Sander Worseling

Gereisd in juli 2007

• 8Willem Jan 26-02-2007

Komen er net vandaan en was echt een leuke vakantie.. het eten was goed maar werd inderdaad niet aangevuld. De ene keer had je erg lekker eten en de andere keer niet.. Als tip voor tussen de middag zou ik het restaurant Bleu Cafe aanraden het is maar 15 min lopen en het eten daar is uitmuntend!De ene vleugel van het hotelstinkt wel een beetje maar dit is alleen sóchtends vervelend. Al met al een erg goed hotel met waar voor je geld.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in februari 2007

• 7Tamara13-02-2007

Een heel leuk hotel. Zoals al eerder vermeld zijn de kamers alleen bij aankomst schoon (heel belangrijk) ze worden wel dagelijks bezocht, vuilnisbakken worden geleegd en het bed wordt opgeschud, das alles. Het eten is heel lekker en de mensen zijn echt wel vriendelijk. Het ligt direct aan de piste, ook het dorp is heel dichtbij. Wij zijn met z'n 8-en geweest en vonden het er erg leuk. Het is maar hoe veeleisend je bent. In de zomer zit ik ook in 5* resorts, maar ik vind dit hotel echt niet vervelend.

Gereisd in februari 2007

Hotel Sporthotel Ryzoviste info