Pension Pretty

geweldig fijn plekje

jaap
3-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

een heerlijk pension en is zeer gastvrij. Mooie ruime kamers waarvan veel met balkon en in groene omgeving. Centrum is 10 minuutjes lopen en de piste slechts 5.

Het echtpaar wat dit pension runt is heel aardig en doet er alles aan om je het naar de zin te maken. In de ontbijtzaal brandt een geweldige houtkachel. Al met al zeer super!!!

een prachting pension met geweldige service

m. van hooff
12-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

wij zijn met 5 personen, 4 volwassenen en 1 kind voor een week naar Pension Pretty geweest.

het ziet er erg mooi uit en straalt veel warmte uit, zowel de openhaard als de altijd mooie reukkaarsjes in de gangen en hal.

het ontbijt is perfect en altijd voldoende.

de eigenaars doen zeker zijn best om het eenieder naar zijn zin te maken, helemaal super

Alweer uitstekend verblijf

leon raats
28-10-2009

2e keer in Pension Pretty in de zomer.

Keurige locatie (10 loop minuten van centrum) keurige kamers, uitstekend ontbijtbuffet en zeer correcte eigenaars.

Mooie omgeving met veel bezienswaardigheden (ook in Polen Sklarsla Poreba en Jelenia Gora)

Geweldig, komende zomer weer

leon raats
9-1-2009

Rustig gelegen, 5 minuten lopen van centrum en skilift.

Zeer vriendelijke eigenaar

2008

Een aanrader !

van Wingedern
13-9-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi pension en zeer vriendelijke mensen. Loopafstand op piste.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Pretty in Harrachov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Pretty zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Pretty scoort een 8.81 uit 10 op basis van 11 reviews.