Appartement Pension 7

Meer appartement info

9 reviews over Appartement Pension 7

• 9Maas02-02-2014

Fantastisch !!!!

Wij zijn net terug uit Harrachov waar we in Pension 7 verbleven. We hebben een fantastische week gehad met mooi weer en genoeg sneeuw om te skien. Pension 7 is fantastich gelegen midden in het dorp. De mensen zijn er erg vriendelijk de kamers ruim en schoon en het eten heerlijk en gevarieerd. Kortom een prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in januari 2014

• 7Laurens15-03-2010

Aanrader

Leuk pension, gelegen vlak aan de piste. Het pension heeft tevens een goede keuken. Ski/snowboarding verhuur is mogelijk en gelegen in het pension. Ook hebben de kinderen zich kunnen vermaken in de "speelkamer" wat in de kelders van het pension is gelegen. Hier staat een o.a tafelvoetbalspel en ping-pong tafel. Maar bovenal heerst er een prettige stemming, is men vriendelijk en niet te vergeten kun je gebruik maken van een uitstekend ontbijt, een goed begin van de dag.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

• 8Loek Reijnaerdts22-02-2010

Uitstekende locatie !!

Pension 7 is een prima locatie. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Personeel is vriendelijk. Eten is uitstekend en meer dan voldoende. Zeer een plaats om terug te keren. Skilift is op 200 meter gelegen en voor 4 euro per dag heb je een overdekte en verwarmde garage. Een echte aanrader.

Alleen gereisd in januari 2010

• 8Laurens24-11-2009

mooi gelegen nabij de pistes

goed gelegen nabij de pistes, tevens een goed restaurant. ski en snowboard verhuur naast het pension. pistes geschikt voor beginners, gevorderden hebben eigenlijk in harrachov niets meer te zoeken. We hebben een goede tijd gehad en een bezoek is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

• 0W. Hoen23-01-2009

Heerlijk wintersportverblijf !

Nog een aanvulling: Onder in de kelder van het pension bevindt zich een speelkelder, een pooltafel, tafeltennistafel en voetbaltafel. Boven in het pension is een gezamelijke keuken met koelkast, magnetron, waterkoker, koffiezetapparaat, met voldoende tafelse en stoelen en tv. Je kunt er dus 's avonds leuk zitten, of iets lekkers klaarmaken, een spelletje doen o.i.d. Je bent dus niet aan je kamer gekluisterd. Ook handig met babyfoon op de kamer als je kids hebt, de babyfoon werkt vanaf alle kamers ! Pistes: Je steekt de weg over, en je bent op de oefenpiste. Voldoende leuke winkeltjes, met souvenirs, supermarkt is een klein stukje verderop evenals een bakkerij, met overheerlijk gebak. Skilessen: Voor skilessen krijg je van het pension 10% korting, de verhuur zit aan het pension vast, dus het pension uitlopen, en aan de rechterkant kun je skilessen nemen en ski's ed. huren. Erg makkelijk. Al met al waren wij met 2 volw. en 1 kindje 850 euro kwijt, all in, voor een week !! Geen geld !!!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2007

• 8W. Hoen23-01-2009

Fantastisch pension, eten uitstekend !

Pension 7 is een fantastisch pension, waar we al jaaaaren komen, vaak ook met een hele groep. De kamers zijn netjes, niet zeer luxe, maar netjes, en voldoende ruimte, je bent er tenslotte voor de wintersport. Geen rare verrassingen. Het eten is echt top, borden vol eten, van hoge kwaliteit, voor weinig geld. Het personeel oogt soms wat onvriendelijk, tijdens het avondeten, maar dit komt door de drukte van dat moment, spreek je ze de volgende dag, dan is het goed ! Als pensiongast kun je je eettafel voor 's avonds in het restaurant reserveren, zodat je niet hoeft te zoeken voor een plaats om te eten. Kinderstoelen aanwezig !Handdoeken worden regelmatig vervangen. De schoonmaakster hebben zelfs eens een was voor ons gedraaid omdat ons dochtertje wagenziek was geweest, en al haar kleren had ondergespuugd. het skigebied zelf is niet heel erg geschikt voor zeer gevorderde skiers. Maar voor beginners en middelmatige skiers leuke pistes ! Ook voor kinderen een oefenpiste.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2007