Pension Pavel Ploc

kan bijna niet beter

P van Wuyckhuyse
2-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

geweldig goed restaurant en ongelofelijk vriendelijke mensen

Dicht bij de piste en de stoeltjeslift

Grietje
10-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een klein pension met 4 kamers. Wij hebben zicht op de skihelling. De kamers zijn standaard, we hadden een klein terrasje en hadden mooi uitzicht op de piste en stoeltjeslift. De eigenaar heeft diverse malen aan de olympische spelen deelgenomen, onderdeel skieen. Het restaurant en de bar vertonen dan ook veel foto's van dit gebeuren. Een kleine gezellige bar

Geweldig

Henk en Lucette
19-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor de twwede keer in Harrachov.

Het is een geweldig gemoedelijk pension met een zeer gode prijs/ kwaliteit verhouding.

Heerlijk eten, prima kamers en vriendelijk behulpzaam personeel.

Geweldig

Henk en Lucet
    1-2-2009
    • Ligging t.o.v. pistes8

Voor de tweede keer in Harrachov. Ik onderschrijf de mening van Leen. Het is een geweldig gemoedelijk pension met een zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding. Heerlijk eten en prima kamers en vriendelijk behulpzaam personeel.

Volgend jaar weer!

Was helemaal top.

Leen van der Kruk
    31-1-2009
    • Ligging t.o.v. pistes8

Voor de 7 de keer naar Harrachov dit is de beste lokatie die we gehad hebben.Jammer genoeg hebben ze maar 4 kamers.Prijs kwaliteit zeer goed.Volgend jaar zeker weer terug.

Leen

We hebben een aantal aanbieders voor Pavel Ploc voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Pavel Ploc in Harrachov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Pavel Ploc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Pavel Ploc scoort een 9.33 uit 10 op basis van 6 reviews.