Weer vandaag18°
7,8

• Ligging t.o.v. pistes6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Orea Vital hotel Sklar voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel Orea Vital hotel Sklar in het Nederlands

Zeker nog een keer!!

jcb
23-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Eerste ski vakantie naar Tsjechie...voor ons als beginners helemaal super. Pistes nog niet te lang of te moeilijk. Fijne lessen gehad bij ski school Ploc. Mochten gratis ons materiaal bij de piste in de berging achterlaten. Zodat we deze niet elke dag met de ski bus hoefden mee te nemen. Fijn zwembad en sauna voor na het skien en heerlijk gegeten. Eten was goed, niet bijzonder ofzo, prijs kwaliteit was gewoon goed. Lekkere cocktails gedronken in de hotelbar....prijzen zijn niet te hoog. In het dorp uiteraard iets goedkoper. Mooie kamer met alles wat je nodig hebt. Fijn dat er geen bad was in de badkamer waar niemand in past maar je wel steeds in en uit moet klimmen....heerlijke douche!!!

Gereisd Met partner in januari 2013

mooi hotel met veel faciliteiten

Yvonne
17-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Mooi gelegen hotel op een berg. 200meter van het centrum Harrochov d.m.v. een berg af te lopen. Wij hadden ski's gehuurd bij de skischool bij de piste, dus hebben niet veel hoeven lopen met de skispullen. Met skispullen is het geen aanrader om steeds met alles de berg op te lopen (vrij steil). Kamer was netjes en goed verzorgd. Hadden een extra bed op de kamer, dit was goed te doen.We hadden uitzicht op de piste. Ontbijt is goed en uitgebreid, echter avondbuffet is niets. Daarna steeds het centrum in gegaan om ergens te eten. Voor 25,- euro hadden we met 3 pers. goed gegeten, volop keus in restaurantjes. Restaurant in hotel is wel heel goed. Iets duurder als in het centrum.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2013

een fijn hotel

marika
30-10-2012

Wij zijn in de herfstvakantie 2012 geweest in hotel Sklar. Een familiekamer. Prima hotel. Schoon en netjes. goede ligging tov dorp. Klein stukje lopen en je bent op de hoofdstraat. Mooi uitzicht omdat het hotel iets hoger ligt. Diverse activiteiten te doen. Tennis, zwemmen,sauna, beautysalon, biljart, kosteloos wifi, in de lobby goede ontvangst en op onze kamer geen goede ontvangst. Gezellig zitten in de lobby 's avonds. Van al deze faciliteiten hebben wij gebruik gemaakt. Daardoor beoordelen wij het als kindvriendelijk voor de leeftijd van onze kinderen(16,14,14) Prima in orde.Restaurant doen wij niet weer. Wij sluiten ons aan bij de eerdere meningen. Wel schoon en netjes, fris, maar geen variatie, maar ook niet echt lekker. In het dorp een aantal restaurantjes waar je echt heerlijk kunt eten. Ontbijt prima, wel de hele week het zelfde, ..maar oke. Elke dag kwam de schoonmaak. Altijd genoeg handdoeken, ook badhandoeken voor het zwembad. Badjas aanwezig, af te halen in het zwembad.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2012

fantastisch mooi en betaalbaar hotel

kristeldujardin
16-8-2012

Hotel Sklar is mooi gelegen in het centrum van het mooie Harrachov. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en probeert al je wensen te vervullen. De kamers zijn mooi met een ruime badkamer met douche en apart toilet (familiekamer). Het hotel biedt verschillende ontspanningsfaciliteiten en een zwembad met klein bubbelbad. Het is ontbijtbuffet is zeer uitgebreid met diverse broodjes, pannenkoekjes, fruit, eieren, spek,... (op zondag was er zelfs cava! en wafels!) Het avondeten was ook in buffetvorm met voldoende keuze: elke avond vis en 2 à 3 gerechten met vlees, aardappelen, rijst, pasta, een koud (voorgerechten)buffet en fruit en taartjes als dessert. De prijzen in het hotel voor dranken zijn niet duur. Het hotel beschikt ook over een kleine speelkamer en een trampoline! Kortom het was een zeer geslaagde vakantie en wij komen zeker nog eens terug naar hotel Sklar in Harrachov.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Prima hotel maar met 2 grote minpunten

Pauline
2-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes2
  • Ligging t.o.v. pistes2

Het hotel heeft mooie ruime kamers, een goede lounge, lekker zwembad. Nadeel als je gaat skien met kleine kinderen is dat het te ver van de piste af ligt. Is geen doen met 2 kleine kinderen en dus 4 ski uitrustingen naar de piste toelopen. Ski bus is ook geen optie omdat de kinderoefenweitjes niet aangedaan worden door de ski bus.

Het avondeten was echt zwaar waardeloos. Het ontbijt daarentegen was weer prima. Ook in de bar kun je prima eten. Als je dit hotel boekt zou ik alleen met ontbijt doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Feb 18 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima als je een paar zaken vooraf weet...

kg
23-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

De kamers zijn prima. Niveau NH oid. Wij lazen vooraf wisseldende berichten over het eten. Wij waren er in de kerstweek en het buffet was ronduit slecht! De keuze van het eten is niet goed en eenzijdig en de bereiding ook onverzorgd en slecht. Ter plaatste direct klacht ingediend en wij mochten a la carte gaan eten tegen bijbetaling. De grap is echter dat je het niet aangegeten krijgt in het a la cart restaurant voor de prijs die je in je arrangement betaald voor het buffet!! Dus ga je naar Sklar: geen buffet / halfpension!!! Gewoon lekker af en toe in Blue Cafe eten, een keertje in het hotel a la cart etc..In het a la cart is het eten namelijk heel goed! Wat de pistes betreft: ben je met een gezin dan ontkom je er niet aan om met de auto naar de pistes te gaan. In Harrachov is het zeer beperkt (zelfs voor beginners) maar in omliggende gebieden op een kwartiertje rijden kan je prima skieeen. Overigens is naar het dorp lopen zonder skies prima te doen in een paar minuutjes.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Dec 24 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel maar geen 4 sterren waard

RK
29-12-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Kerstdagen 2011 in hotel geweest: kamer / badkamer zijn goed, ligging t.o.v dorp en pistes eveneens, ontbijt en diner minder dan verwacht voor een 4 sterren hotel, parkeergelegenheid tijdens deze dagen zeer krap. Geen gebruik gemaakt van zwembad etc. Ski-spullen goed te huren in hotel.

Er is niet voldoende personeel / koks om de vele gasten te bedienen tijdens deze dagen; lege buffet-schalen komen regelmatig voor. Er wordt hard genoeg gewerkt door het (vriendelijke) personeel maar men kan eenvoudigweg niet aan de vraag voldoen. Hou rekening met een mindere gevarieerde keuzemogelijkheid dan verwacht bij een 4-sterren hotel. De ruimte waar het diner wordt geserveerd is ook niet berekend op het aantal gasten dus vol = vol en een wachttijd van een 1/2 uur kan voorkomen voor je aan tafel kunt.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2011

Goed hotel, goede kamers.

Anneke
5-8-2011

Een rustig gelegen hotel met goede kamers en een prima badkamer. Vooral de doucheruimte was heerlijk. Het eten was in buffetvorm wat enigszins eenzijdig was en erg druk en rommelig. Eten werd erg laat bijgevuld. Als groep kon je niet bij elkaar zitten. Het personeel werkte hard maar was stug.

Gereisd Met vrienden in Tue Jul 26 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn modern hotel

Anita Bormans
4-8-2011

Mooie ruime kamers, internet verbinding, op tv de post BVN. Kindvriendelijk. Maaltijden in buffetvorm. Lekker uitgebreid ontbijt. Hotel ligt op een 700 meter van het dorp

Gereisd Met vrienden in juli 2011

Prachtig hotel, vriendelijke mensen, leuk dorp.

E.M.C. de Groot-Beijers
30-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Sklar in Harrachov: mooie en schone kamers, lekker eten, vriendelijke bediening, gebruik gemaakt van zwembad, sauna en massages, ook allemaal prima. En dit alles voor een zeer redelijke prijs. Harrachov is een gezellig dorp en de omgeving is prachtig. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Feb 19 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orea Vital hotel Sklar in Harrachov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orea Vital hotel Sklar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.