Hotel Mitera

goede prijs/kwaliteit

CBoschma
27-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

no nonsens hotel, goed slapen en eten voor een kleine prijs, nette kamers met douche/wc, wordt waarschijnlijk 2011 gerenoveerd

Lang miet wat het geweest is.

Maase
27-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Sinds kort nieuwe eigenaar, is duidelijk te merken. Administratie is erg slordig. Duurde 50 minuten om eindafrekening te maken.

Kamers eenvoudig maar netjes, echter hele week geen bezoek op kamer gehad, dus geen schone handdoeken, toiletpapier moet je uit een pak pakker dat op de gang ligt en afval zelf in vuilnisbak deponeren.

Ook algemeen toilet bij restaurant laat veel te wensen over, zo was er 4 dagen lang geen toiletpapier en handdoekjes aanwezig, laat staan dat er schoongemaakt werd.

De menukaart is slechts een vodje papier met heel beperkte keus, zonder salade o.i.d. (vrijwel uitsluitend gefrituurd eten). Dit was bij vorige eigenaar een echte uitgebreide menukaart.

De man die nu het restaurant beheerd is echt wel van goede wil en erg vriendelijk, maar kan het niet als de rest van het personeel ongemotiveerd een beetje verveeld rond hangt.

Fijn hotel

G.T.M. Leferink
30-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

een eenvoudig maar schoon en netjes hotel.

Kamers zijn eenvoudig maar schoon.Service is oke.

Het eten was goed. Ontbijt sober.

Ligging tegenover de oefenweide en iets verder het begin van de piste.

Skiverhuur aan de overkant en winkeltjes 50 m. verderop.

goed hotel

Jolanda
15-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel is niet erg luxe, maar wel netjes. Goede, schone kamers en warme douche. Het personeel is vriendelijk en het eten was goed. Het hotel ligt tegenover de oefenpiste. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed. We zouden er graag weer heen gaan.

Dit was voor ons de 2e keer

H. de Ruiter
22-7-2007

Dit was voor ons de 2e keer.

Vriendelijke bediening. Vorige keer (2 jaar geleden) stuk minder.

Ontbijt aardig, je kunt kunt eieren bestellen (dit is inclusief). Koffie en thee zonder beperking.

Eenvoudig hotel

H. Euving
25-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eenvoudig hotel. Ontbijt (van 08.00 tot 09.30) is minimaal. Rond 08.45 is de koffie op. Ook bv de eieren zijn na 08.45 op. Personeel niet al te vriendelijk. Bv. Ze hebben een mooie koffiekaart. Daar iets van bestellen vinden ze lastig i.v.m. het vele werk. Zeggen dat ook gewoon. Volgens info zou er tv op de kamer aanwezig zijn. Naar moeten vragen want er was er geen. Overigens wel gekregen. Je mag niet al te veel verwachten voor die prijs, maar vriendelijkheid zou gratis kunnen zijn. Prima skivakantie gehad. Dorpje is oke.

mooie ligging, vlakbij de skischool

Amber
8-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

mooie ligging, vlakbij de skischool. heerlijk eten en vriendelijke mensen!

Goed eten, bediening neutraal

Cok
7-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goed eten, bediening neutraal. Staan voor je klaar. De weg over en je zat op de piste's. Wel moet je dan nog een stuk op de skieen naar de liften. Kamer...je kan er slapen, maar dat is ook alles.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mitera in Harrachov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mitera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mitera scoort een 6.35 uit 10 op basis van 60 reviews.