Pension Migr

Pension
7,5

• Ligging t.o.v. pistes1,0

We hebben een aantal aanbieders voor Migr voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Migr in het Nederlands

2007

het pension is goed maar het eten is afschuelijk en heb in

anton
19-9-2007
  • Ligging t.o.v. pistes1
  • Ligging t.o.v. pistes1

het pension is goed maar het eten is afschuelijk en heb nog nooit zulke chagerijnige mensen gezien(de mensen die daar werken in het restaurant)

Gereisd Familie in Thu Feb 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• AdresHarrachov 454 512 46
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Pension Migr

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Migr in Harrachov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Migr zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.